Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رد اتهام بر علیه مدلی که از سوی نیمار مورد تجاوز قرار گرفت

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر نیمار جونیور بازیکن برزیلی Russia World Cup Brazil - Mexico
نیمار جونیور بازیکن برزیلی   Russia World Cup Brazil - Mexico - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دادگاهی در سائوپائولو "ناجیلا ترینداد" را از محکومیت دروغین و ادعای اخاذی از بازیکن معاف دانست.

به گزارش اسپوتنیک از رسانه های محلی، دادگاهی در ایالت سائوپائولو برزیل ، اتهام دادستان را علیه مدل نجیلا Trindade به اتهام دروغ و ادعای اخاذی به نیمار رد کرد.

در مورد تصمیم داد گاه که پورتال UOL به آن دسترسی پیدا کرده که نشان می دهد دادگاه کیفری سائوپائولو در مورد اتهام به کلاهبرداری رویه ای از سوی این مدل که ادعا می شود در ماه می سال گذشته توسط نیمار مورد تجاوز قرار گرفته بود، تصمیم اتخاذ کرده که به اساس آن، دادستانی کل می تواند نسبت به تصمیم دادگاه تجدید نظر کند، در حالیکه ترینداد و همسر سابق وی، ده روز برای دفاع از احضاریه در مقابل شکایت به دلیل کلاهبرداری در این روند، 10 روز فُرصت دارند.

اتهامات این دادستانی یک ماه پس از آنكه قوه قضاییه از ارائه اتهامات كیفری علیه نیمار بازیکن پاری سنت ژرمن خود داری کرد به این دلیل كه شكایت علیه وی به دلیل تجاوز جنسی بی اساس بوده و به دادگستری ارائه شد.

با وجود این ، پولیس غیرنظامی سائوپائولو ادعا می کند که شواهدی وجود دارد مبنی بر اینکه این مدل شکایت دروغین کرده و سعی دارد از طریق اولین وکیل خود خانواده این بازیکن را اخاذی کند.

در همین پیوند، پولیس مدنی همسر سابق نجیلا را به جرایم مربوط به کلاهبرداری رویه ای و انتشار مطالب با محتوای شهوانی متهم کرده است. البته طبق گفته محققان، آلوز تصاویر صمیمی از همسر سابق خود را به یک روزنامه نگار داد تا در اینترنت منتشر شود. نیمار همچنین برای یک وضعیت مشابه تحت تحقیقات قرار گرفته و متهم شده است که وی در تلاش برای دفاع از خود، ویدئویی را در شبکه های اجتماعی با پیام های رد و بدل شده با ترینداد منتشر کرد که شامل عکس های صمیمی این مدل بود و با وجود پوشاندن چهره اش ، آن را در معرض دید عموم قرار داد.

این فوتبالیست ادعا می كند كه مشاوران وی مسئول ویرایش فیلم و انتشار بعدی آن بودند.

 

شکایت تجاوز به نیمار تشکیل شد

شکایت تجاوز به نیمار در 8 آگست توسط قاضی "آنا پائولا گومز دو موراس"  رئیس دومین دادگاه خشونت خانگی در سانتو امارو در جنوب سائوپائولو تشکیل شد. دادستانی ادعا کرد که معاینات انجام شده توسط موسسه پزشکی قانونی نشان از خشونت علیه این مدل نشان نداده است و کمیساریای مسئول جولیانا لوپس بوساکو گفته است که او در اتهامات ترینداد تضادهای متعددی را کشف کرده است.

ترینداد در شکایت خود آورده که او در 15 می به پاریس سفر کرده تا روابط جنسی اجماع با نیمار ستاره برزیلی پی اس جی داشته باشد اما او که در یک هتل بود، در آخرین لحظه نظر خود را تغییر داد زیرا آن بازیکن کاندوم نداشت و سپس توسط بازیکن نیز نقض شد.

بعد از اتهام تجاوز، زن جوان به برزیل بازگشت و 10 روز بعد شکایت را در کلانتری در سائوپائولو علیه نیمر ثبت کرد، که در آن زمان با تیم برزیل که در کوپا آمریکا در برزیل 2019 بازی می گردد، تمرکز داشت.

این شاکی فیلم ویدئویی یک دقیقه ای را به پولیس تحویل داد که در آن می تواند ببیند که خودش در حال ضرب و شتم نیمار است، در حالی که او را به حمله به وی و تنها گذاشتن او در هتل شب گذشته متهم کرد.

این مدل گفت كه شش دقیقه دیگر از همین فیلم حاوی تصاویری است كه ثابت می كند این ستاره برزیلی به او تعرض جنسی كرده، اما بعداً ادعا كرد كه آنها تلفن همراه او را كه در آن قرار است حفظ شود، به سرقت برده  اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала