روسها خوبتر اند / خواننگان غرب اداره فدرال نیرو های ویژه روسیه را ستودند

© Sputnik / Alexandr Kryazhev روسها خوبتر اند / خواننگان غرب اداره فدرال نیرو های ویژه روسیه را ستودند
 روسها خوبتر اند /  خواننگان غرب اداره  فدرال نیرو های ویژه روسیه را ستودند  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روزنامه دیلی میل انگلیس مقاله‌ای را منتشر نمود ه که در آن قابلیت های نیرو های ویژه اداره فدرال اجرای مجازات روسیه را با همتایان غربی آن به بررسی گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از The Daily Mail، در این مقاله در خصوص سپری نمودن تست ویژه برای دریافت مجاز برای حق کار دراین نهاد مهم معلومات ارائه شده است.

امتحان برای دریافت حق کار و پوشیدن کلاه ویژه این نهاد در تاریخ 27 سپتامبر در موردوویا برگزار شد. در این تست 85 تن از 38 منطقه روسیه برای دریافت جواز با هم به رقابت پرداختند که از جمله آنها هفت تن با موفقیت تست را پشت سر گذاشت و "حق پوشیدن کلاه جگری رنگ" مخصوص این نهاد را دریافت کرد.

انتشار این خبر در سایت های اجتماعی بحث برانگیز شد و بسیاری کاربران، استقامت و قدرت سربازان ویژه روسیه را به ستایش گرفته و آنها را با نیرو های مشابه سایر کشور ها مقایسه نمودند.

 بسیاری کاربران، استفاده از تجارب روسها را برای انجام چنین آزمایشات پیشنهاد نمودند.

  کاربری به نام مستعار Galahad نوشت: کارمندان نیرو های ویژه روسیه در مقایسه با همتایان شان در اتحادیه اروپا به مراتب مقاوم تر و از قدرت بالاتری برخوردار اند.

 دیگری نوشت: روسها قوی تراند.

یک تن از کاربران به نام Burlington Crowley نوشت: شما چنین آزمایشی را در امریکا تصور کنید. دادخواستی برای محاکمات بیش از حد سخت ، نابرابر جنسیتی و کسانی که نمی خواهند کثیف شوند. جای تعجب نیست که روسها به ما می خندند.

  

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала