گفتگوی امریکا و آسیای میانه دربارهٔ ترانزیت جنگی

© Sputnik / Mikhail Tsiganovگفتگوی امریکا و آسیای میانه دربارهٔ ترانزیت جنگی
گفتگوی امریکا و آسیای میانه دربارهٔ ترانزیت جنگی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یالات متحده در مورد امکان پروازهای ترانزیت از طریق حریم هوایی با کشورهای آسیای میانه در حال گفتگو است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تاس، رئیس فرماندهی نیروهای مسلح ایالات متحده امریکا در نشست خبری اظهار داشته است که ایالات متحده امریکا در مورد ترانزیت نظامی با کشورهای آسیای میانه در حال گفتگو است.
در عین حال، وی توضیح داد كه ما در مورد ابتكار جدیدی كه تحت رهبری وزارت امور خارجه آمریكا در حال اجرا است، صحبت می كنیم و به اصطلاح شبکه توزیع شمالی سی دی اس را نیز اجرا می كنیم كه پنتاگون در گذشته برای فعال كردن نیروهای خود مستقر در افغانستان از آن استفاده كرده است. که در آن وقت تعدادی از جمهوری های شوروی سابق را تحت پوشش خود قرار میدادند.
لایونس، نیز افزود که CPC هنوز هم و جود دارد و اکنون نیز به میزان کمتری نسبت به گذشته به حمایت نیروهای مسلح امریکا مورد استفاده قرار می‌گیرد.
شبکه توزیع شمالی که در مورد آن صحبت می شود به منظور ارائه گزینه راههای بیشماری برای پشتیبانی نیروهای ایالات متحده در افغانستان و همچنین مأموریت های ناتو در آنجا ایجاد شده است.
لیون افزود که این ابتکار طراحی شده برای تسهیل پروازهای حمل و نقل یگان های رزمی نیروی هوایی، هواپیماهای شناسایی، تانکرهای هوایی و سکوهای دیگر ذکر شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала