بازدید خبرنگاران از غار متعلق به گروه تروریستی داعش در سوریه + ویدیو

© Sputnik / Mikhail Alaeddin /  مراجعه به بانک تصاویر بازدید خبرنگاران از غار متعلق به گروه تروریستی داعش در سوریه + ویدیو
بازدید خبرنگاران از غار متعلق به گروه تروریستی داعش در سوریه + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خبرنگاران از غار مخفی متعلق به تروریست‌ها در سوریه بازدید کردند که از آن تروریست‌ها برای اهداف جنگی خود استفاده می‌کردند.

به گزارش اسپوتنیک، عبدالکریم میهوب دگروال ارتش سوریه، به خبرنگاران گفت که این غار توسط ارتش سوریه در روز 17 سپتمبر سال روان در شهر خان شیخون در ولایت ادلب کشف شد که از آن برای هداف جنگی خود و به عنوان یک پایگاه بزرگ نظامی استفاده می‌کردند.

این دگروال سوری می‌گوید: نیروهای ما در اواخر ماه اگست پس از آزادسازی ولایت جنوبی ادلب در 17 سپتمبر این غار را کشف کردند. علاوه براین، این منطقه یک منطقۀ مستحکم شمرده می‌شود. در این تونل انواع متخلف سلاح و تجهیزات جنگی گروه تروریستی داعش* ذخیر می‌شد.

به گفته وی، این غار حدود 10 هزار متر مربع و دارای سیستم تونلی است و در این تونل یک پست فرماندهی با نقشه شهر خان شیخون، اتاق‌های خواب و شفاخانه دیده می‌شود.

آقای میهوب خاطر نشان کرد که طول هر یک از طول‌ها حداقل 200 متر می‌باشد و پس از این که گروه تروریستی داعش محل را ترک نمودند با عجله محل را ماین گذاری کرده اند.

وی اضافه کرد که این غار فقط به عنوان پایگاهی برای 3500 تروریست استفاده نشده است بلکه عناصر گروه موسوم به کلاه سفیدها در این غار به تهیه فیلم‌های ساختگی درباره حملات کیمیاوی و متهم کردن دمشق به انجام آن پرداخته اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала