برنامه جشن تولد ولادیمیر پوتین

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر برنامه جشن تولد ولادیمیر پوتین
برنامه جشن تولد ولادیمیر پوتین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سخنگوی کاخ کرملین نحوه برگزاری جشن تولد 67 سالگی رئیس‌جمهور روسیه را اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس جمهور روسیه می گوید، ولادیمیر پوتین در تاریخ 7 اکتب، جشن تولد خود را در فضای باز طبیعت و در جمع نزدیکان و دوستان خود جشن خواهد گرفت.

سخنگوی رئیس جمهور گفت: پوتین امسال 67 ساله خواهد شد. او به ندرت موفق می شود 7 اکتبر را بدون برگزاری برنامه های کاری از جمله برنامه های عمومی سپری کند. در سال 2017 ، جشن تولد رهبر روسیه مصادف با روزشنبه بود و پوتین دراین روز جلسه ای عملیاتی با اعضای دائم شورای امنیت فدراسیون روسیه در سوچی برگزار کرد.

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه با بازیکن تیم ملی هاکی کشور - اسپوتنیک افغانستان
سالروز تولد ولادیمیر پوتین: تصاویر سال گذشته رئیس‌جمهور کشور

پسکوف گفت، به طور سنتی، در 7 اکتبر، رئیس جمهورهمچنین با رهبران کشورهای دیگر از طریق تلفن صحبت می کند و به پیام های تبریکی پاسخ می گوید. دمیتری پسکوف خاطرنشان کرد ، این گفتگوها بدون بحث در مورد "موضوعات اساسی" نمی تواند انجام شود ، بنابراین چنین تماسهایی بخشی از برنامه کاری رئیس دولت است.

در سال 2016 ، پوتین هیچ برنامه کاری برای این روز نداشت. یک سال قبل، در تاریخ 7 رئیس جمهور از مسابقه هاکی شبانه دیدن نمود و در سال 2014 وی رسما رخصتی گرفت و برای استراحت به تایگای سایبریا پرواز کرد. به گفته سخنگوی رئیس جمهور، اغلب رویداد های مهم جهانی، در روز تولد پوتین اتفاق افتاده است.

وی گفت: به طور کلی ، رئیس دولت اغلب سالروز تولد خود را در جمع خانواده و دوستان و گاهی نیز با همکاران خود سپری می کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала