قدردانی امریکا از ویژگی های برتر جدیدترین جنگنده روسی

© Sputnik / Anton Balashov /  مراجعه به بانک تصاویر قدردانی امریکا از ویژگی های برترجدیدترین جنگنده روسی
قدردانی امریکا از ویژگی های برترجدیدترین جنگنده روسی   - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک نشریه امریکایی قابلیت های جدیدترین جنگنده Su-35S روسیه را مورد ارزیابی قرار داده است.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه نشنل انترست امریکا در مقاله‌ای نوشت: اگر جدیدترین جنگنده نسل پنجم Su-57 روسیه که مسکو آن را  احتمالابه عنوان جایگزینی برای مدل های قدیمی این جنگنده هامعرفی خواهد کرد، برتری هوایی روسیه را تضمین نموده می تواند، پس جنگنده Su-35S روسیه، یکی از بهترین نمونه های هواپیمای جنگی نیروی هوایی روسیه شمرده می‌شود.

نشریه امریکایی خاطرنشان می کند که جنگنده Su-35S  روسیه قبلاً خود را در سوریه به اثبات رسانده است و خلبانان آنها در هنگام مبارزه با تروریست ها از مهارت های خود استفاده کرده اند.

امریکا رهگیری جنگنده سو-35 روسی خطرناک خواندند - اسپوتنیک افغانستان
امریکایی ها رهگیری جنگنده سو-35 روسی را خطرناک خواندند

Su-35S به استثنای Su-57 ، یکی از پیشرفته ترین هواپیماهای نظامی روسی است که با وسایل الکترونیکی جدید مجهز بوده، بدنه سبک وتوانایی حمل تسلیحات بیشتر را دارا است

نویسنده این مقاله توجه ویژه ای به موشک های کروز "کالیبر" و موشک های هوا به هوا Pennant R-77 مبذول داشته که به یک رقیب عالی برای موشک های امریکایی AIM-120 AMRAAM تبدیل شده اند.

این مقاله این احتمال را رد نمی کند که جنگنده Su-35S به عنوان یک راه حل موقت تا زمان تحویل گیری جنگنده  Su-57.  در نظر گرفته شده است،  با این حال معلوم شد ویژگی های جنگنده جدید فراتر از  تمام انتظارات بود و این جنگنده حتی می تواند با جدیدترین هواپیماهای نسل پنجم رقابت کند.

پیش ازاین نشریه نشنل انترست جنگنده نسل چهارم روسی سوخو-35 را با جنگنده نامرئی نسل پنجم امریکایی مقایسه کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала