روسیه زمان تصمیم‌گیری به حمله هسته‌ای تلاقی جویانه را محاسبه کرد

CC0 / Pixabay / محاسبه زمان تصمیم‌گیری به حمله هسته‌ای تلاقی جویانه
محاسبه زمان تصمیم‌گیری به حمله هسته‌ای تلاقی جویانه   - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در روسیه زمان تصمیم گیری به یک حمله هسته ای تلافی جویانه را محاسبه کردند.

به گزارش اسپوتنیک، رئیس ستاد ارتش هوا – فضای روسیه اعلام کرد که، رهبری ارشد این کشور برای تصمیم گیری در مورد حمله هسته ای تلافی جویانه فقط ده ها دقیقه فرصت خواهند داشت.

اناتولی نستیچوک، فرمانده نیروی  ویژه هوا فضای ارتش روسیه در مصاحبه با رادیوی مسکو در خصوص توضیحات راجع به زمان تصمیم گیری دراین مورد ابراز داشت:" اگر سیستم هشدار حمله موشکی (SPRN) یک موشک بالستیک بین قاره‌ای را که به سمت روسیه پرواز می کند، رصد نماید در آنصورت "زمان پرواز بسته به مسیرهایی  است که  موشک در آن پرواز می کند. نحوه پرواز می تواند متفاوت باشد."

پیآمد های مرگبار جنگ هسته‌ای هند و پاکستان  - اسپوتنیک افغانستان
پیآمد های مرگبار جنگ هسته‌ای هند و پاکستان

 در تاریخ 12 سپتامبر، الکسی آرباتوف، رئیس مرکز امنیت بین المللی در انستیتوت اقتصاد جهانی و روابط بین الملل  پریماکوف، عضو آکادمی علوم روسیه، ابراز عقیده کرد که محتمل ترین سناریوها برای شروع جنگ هسته ای بین ایالات متحده و روسیه، واکنشی به هشدار دروغین یا تشدید درگیری منطقوی است.

همزمان با این اظهارات، خطر جنگ هسته ای توسط سرگئی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه اعلام شد. وی ابراز عقیده کرد که اقدامات کشورهای غربی احساساتی تر و پرخاشگرانه تر می شود. وی گفت: آنها از گفتگو  طفره می روند وازتضعیف معماری کنترل تسلیحات اتمی خودداری می کنند که  این یک امرخطرناک و غیرمسئولانه است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала