تحایف عجیب و غریب به مناسبت سالروز پوتین+عکس

© Sputnik / Alexei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин во время прогулки в тайге
Президент РФ Владимир Путин во время прогулки в тайге - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پوتین چطور و با کیها سالروز خود را تجلیل نموده و چه تحایف عجیت و غریب برایش هدیه گردیده است.

به گزارش اسپوتنیک، روز گذشته، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه یکجا با سرگئی شویگو وزیر دفاع دفاع در تایگای سایبریا استراحت كردند. پوتین سالروز خود را با عزیزان خویش می گذراند. این که سال های قبل وی چطورسال روز خود را تجلیل نموده است  و چه تحایف را بدست آورده است؟ ما توضیحات در این عرصه داریم.

​ولادیمیر پوتین در سال 2000، یعنی 19 سال پیش نخستین روز تولد خود را به مثابه رئیس جمهور فدراسیون روسیه در شهر پاولوفسک در یکی از رستورانت غذاهای روسی در نزدیکی سانکت پتربورگ جشن گرفت. مقامات سانکت پتربورگ و منطقه لنینگراد و همچنین بازیگران کریل لاوروف و میخائیل بویارسکی به رئیس جمهور سالروزاش را تبریک گفتند. خانم زینیدا سوتینا بر  جسته روسیه تابلوی "دانایه" را به رئیس جمهور هدیه داد. شام آنروز ولادیمیر پوتین به تیاتر ماریینسکی رفت.

وقتی که ولادیمیر پوتین 50 ساله شد. یعنی در سال 2002، وی سالگرد خود را در کشینوف در اجلاس سران کشورهای مشترک المنافع جشن گرفت. زیرخانه ها را بروی پوتین باز کردند که  در آنجا کلکسیون های انواع واین مولداویا در آن ذخیره می شود. رئیس جمهور مولداویا یک تمساح کریستالی را تحفه داد و توضیح داد که این تمساح –یکتاه است که هرگز پس نمی گیرد. و شام آنروز رئیس جمهور به مسکو بازگشت. در مسکو سالروز وی را جشن گرفتند. عضای دولت و مقامات ادارات مختلف در آن دعوت گردیدند.

​در سال 2008 ولادیمیر پوتین روز تولد خود را در محل کار گذراند. من به سانکت پتربورگ رفت ، فیلم 'آموزش جودو با ولادیمیر پوتین' را تماشا کرد و از نمایشگاه اینترپل دیدن نمود. پوتین همچنین در یک مهمانی چای با دانشجویان دانشگاه علوم اجتماعی اتحادیه های کارگری شرکت کرد. به مناسبت تعطیلات هیچ ضیافت رسمی سازماندهی نگردیده بود، اما به پوتین چوچه ببر را تحفه دادند. و آنرا ماشا نام گذاشتند. سپس چوچه ببر را در باغ وحش گلنجیک فرستادند. در سال 2012 وقتی که ولادیمیر پوتین 60 ساله شد و او دوباره به ریاست جمهوری بازگشت و جانشین دمیتری میدویدف شد. وی جشن تولد خود را در جمع خویشاوندان و دوستان سانکت پتربورگ خود تجلیل نمود. به همین مناسبت ، ولادیمیر پوتین یک روز کامل مرخصی گرفت. هدیه های که آنوقت دیمیتری میدویدف به وی تقدیم کرد، کتاب قدیمی سال 1910 الكساندر بنوا "قصبه شاهی در زمان سلطنت ملكه الیزابت پترونا" بود.

​ولادیمیر پوتین در سال 2013 روز تولد خود را در بالی جشن گرفت. نه در جریان رخصتی ها، بلکه در اجلاس همکاری های اقتصادی آسیا و اقیانوسیه تجلیل کرد. غافلگیرکننده بود ولادیمیر پوتین را به یک اتاق جداگانه منتقل کردند که سران کشورها تولدت توتین را همامان تبریک گفتند

ولادیمیر پوتین در سال 2017 تولد خود را در محل کار جشن گرفت. او در شورای امنیت بود ، با رهبران خارجی تیلفونی صحبت کرد. شام آنروز، نخست وزیر سابق ایتالیا ، سیلویو برلوسکونی دوست قدیمی اش در سوچی نزداش آمد . او به پوتین پوش لحاف خاص با تصاویر پوتین و و برلوسکونی در سایه کلیسای جامع سنت ریحان و کولیزه را تحفه داد. و در 11 اکتوبر ، رئیس جمهور ترکمنستان گوربانگولی بردی محمودوف یک چوچه سگ آلبایی به نام ورنی را به ولادیمیر پوتین تقدیم کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала