یهودیان ارتدکس پس از دعوا در میدان هوایی، بازداشت شدند

© Sputnik / Valery Melnikov /  مراجعه به بانک تصاویر یهودیان ارتدکس پس از دعوا در میدان هوایی، بازداشت شدند
یهودیان ارتدکس پس از دعوا در میدان هوایی، بازداشت شدند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
این یهودیان که پس از تجلیل مراسم روش هشانا از اوکراین برگشته بودند، در میدان هوایی کیشینف با کارمندان امنیتی درگیر و سپس بازداشت شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از The Times of Israel، این حادثه امروز (دوشنبه، ۷ اکتوبر) هنگامی به وقوع پیوست که یهودیان ارتدکس پس از تجلیل مراسم مذهبی شان (روش هشانا) از اوکراین برگشته بودند، در میدان هوایی شهر کیشینف، پایتخت مولداوی بازداشت شدند.

حملهٔ مهاجران عرب بر یهودیان در پایتخت آلمان+ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
حملهٔ مهاجران عرب بر یهودیان در پایتخت آلمان+ویدیو

دعوا وقتی آغاز شد که مهماندار طیاره در هنگام سوارشدن مسافرین به طیاره، از جوان‌ترین عضو گروه یهودیان خواست تا در داخل میدان هوایی سگرت نکشد. اما گفتگوی این زن مهاندار با نوجوان ۱۷ ساله یهودی را مرد دیگر قطع نمود و بالای زن حمله کرد.

در نتیجه این درگیری فزیکی، یهودیان چندین بار کارمندان امنیتی میدان هوایی را فاشیست نامیدند.

در نتیجه این دعوا سه شهروند اسرائيل: نوجوانی که سگرت می‌کشید، برادر بزرگش ناتان شامای، و همچنان همسر وی، بازداشت شدند. پس از مداخله بزرگترین رابی (روحانی یهودیت) مولداوی، اقدامات قانونی در قبال این افراد به بازداشت خانگی تغییر یافته که در حال حاضر در اقامتگاه این روحانی سپری می‌کنند.

به گفته شامای، پس از آنکه کارمندان میدان هوایی مانع سوارشدن برادر کوچکش به طیاره شدند، او خواست وی را کمک کند، زیرا برادر کوچکش به زبان انگلیسی تکلم نمی‌کند. وی گفت: "به یکبارگی پولیس آمد، با استفاده از زور ما را بازداشت کردند و برای ۳۰ ساعت حبس نمودند".

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала