کرملین: ادعای برهم زدن ثبات اروپا از سوی روسیه داستان تخیلی بیش نیست

© Fotolia / yulenochekkکاخ کرملین مسکو
کاخ کرملین مسکو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سخنگوی کرملین در مورد ادعای روزنامه امریکایی در خصوص برهم زدن ثبات اروپا از سوی سازمان مرکزی اطلاعات ارتش روسیه واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، دمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه می گوید، کرملین معتقد است که مطلب منتشره در روزنامه نیویورک تایمز در خصوص برهم زدن ثبات اروپا توسط سازمان مرکزی اطلاعات ارتش روسیه در حقیقت همانند داستان های عامه پسند تخیلی است که سرهم شده باشد.

وی در پاسخ به سوالات خبرنگاران در اینباره که آیا کرملین در برهم خوردن ثبات در اروپا ذینفع است، گفت:" به هیچ وجه چنین نیست. چنین نشریاتی در واقع به شکل داستان های عامه پسند تخیلی ، به انگلیسی pulp fiction  ،سرهم بندی می شوند.

به گفته وی، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه بارها در اینباره صحبت کرده که مسکو به برقراری روابط نیکو با اروپا و با هرکدام از کشورهای اروپایی در سطح دو جانبه علاقمند است و بارها در اینباره صحبت شده و این نکته بارها ثابت شده است".

پیشتر روزنامه نیویورک تایمز مقاله ای را درباره یك واحد مخفی خدمات ویژه روسیه كه متخصص در بی ثبات كردن اوضاع در اروپا هستند، منتشر كرد. به گفته این نشریه این واحد طوری طبقه بندی شده است که حتی سایر افسران خدمات ویژه نیز چیزی درمورد آن  چیزی نمی دانند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала