تاکید ترامپ بر بازگشت نظامیان امریکایی از افغانستان  و سوریه به کشورشان

© AFP 2023 / Jim Watsonتاکید ترامپ بر بازگشت نظامیان امریکایی از افغانستان و سوریه به کشورشان
تاکید ترامپ بر بازگشت نظامیان امریکایی از افغانستان  و سوریه به کشورشان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور امریکا یکبار دیگر بر بازگشت نظامیان این کشور از کشورهای افغانستان و سوریه تاکید کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، دونالد ترامپ شامگاه پنج شنبه در گردهمایی انتخاباتی خود در مینهسوتا با انتقاد از صرف هشت تریلیون دالر در جنگ های خاورمیانه افزود: قرار بود که ما تنها ۳۰ روز در سوریه باشیم اما اکنون نزدیک به ۱۰ سال آنجا بوده ایم.

 ترامپ: بزرگ‌ترین اشتباه امریکا رفتن به خاورمیانه بود  - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ: بزرگ‌ترین اشتباه امریکا رفتن به خاورمیانه بود

وی ادامه داد: قرار بود که در افغانستان برای مدت کوتاهی حضور داشته باشیم اما اکنون نزدیک به ۱۹ سال است که آنجا هستیم. حال زمان بازگرداندن آنها به خانه است.  

رئیس جمهوری امریکا در بخش دیگری از اظهارات خود به دموکرات‌ها تاخت و گفت آنها می خواهند آرایتان را به گونه ای از بین ببرند که هرگز وجود نداشته است. آنها می خواهند صدایتان را خاموش کنند و شما را برای آینده حذف کنند.

ترامپ افزود: اما آنها شکست خواهند خورد چرا که در امریکا بار دیگر مردم حاکم هستند.

وی در حمله به یکی از رقبای اصلی خود از حزب دموکرات، اظهار کرد: (جو) بایدن به عنوان معاون اول رئیس جمهوری باراک اوباما به چین اجازه داد تا برای هشت سال آمریکا را غارت کنند.

رئیس جمهوری امریکا که شیوه دیرینه ای در متهم کردن حریف انتخاباتی خود دارد، ادامه داد: خانواده بایدن ثروتمند شدند در حالی که امریکا مورد سرقت قرار گرفت. او هرگز نگران این نبود که باهوش نیست، نگران این نبود که سناتور خوبی باشد، تنها نگرانی او این بود که معاون رئیس جمهوری خوبی باشد چرا که فهمید باید به خر اوباما بوسه بزند.

ترامپ، دموکرات ها را عامل ویرانی دموکراسی امریکا دانست و اضافه کرد: ما هرگز اجازه نمی دهیم این اتفاق بیفتد، ما آنها را شکست خواهیم داد.

وی با بیان اینکه هیچ چیزی برای نهاد سیاسی کثیف، نفرت انگیز تر از رئیس جمهوری نیست که نتوانند او را مرعوب سازند و تحت کنترل خود درآورند، گفت: آنها سعی می کنند جلوی من را بگیرند زیرا می دانند که من به آنها پاسخ نمی دهم. من به شما(مردم) پاسخ می دهم!

رئیس جمهوری امریکا افزود: واقعیت این است که  ما در حال تلاش برای بقای دموکراسی در امریکا هستیم. تنها پیامی که این سوسیالیست ها و افراط گرایان افراطی خواهند فهمید، شکست مهلک در سوم نوامبر ۲۰۲۰ است.

ترامپ به مساله مهاجرت و همچنین دیوار مرزی هم اشاره کرد و گفت: دموکرات ها همچنین از شهرهای پناهگاه قاتلان پشتیبانی می کنند که بیگانگان جنایتکار خطرناک را در قلب جوامع شما آزاد می کنند. جمهوریخواهان معتقدند که شهرهای آمریکا باید برای آمریکایی ها پناهگاه باشد ، نه برای بیگانگان جنایتکار!

وی بار دیگر شعار انتخاباتی "امریکا را بزرگی می بخشیم" را تکرار کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала