ارکستر ابوظبی نتوانست سرود ملی روسیه را بدرستی اجرا کند+ویدیو

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر ارکستر ابوظبی نتوانست سرود ملی روسیه را بدرستی اجرا کند
 ارکستر ابوظبی نتوانست سرود ملی روسیه را بدرستی اجرا کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گروه ارکستر ابوظبی در دیدار ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و محمد بن زاید آل نهیان ولیعهد ابوظبی نتوانست سرود ملی روسیه را بدرستی اجرا کند.

به گزارش اسپوتنیک، رئیس جمهور روسیه امروز طی یک سفر رسمی عازم ابوظبی شد. او با محمد بن زاید آل نهیان ولیعهد ابوظبی نایب فرمانده کل نیروهای مسلح امارات متحده عربی، دیدار کرد. در سفر ولادیمیر پوتین به ابوظبی، ارکستر امارات متحده عربی یک بار دیگر سرود ملی روسیه را بدرستی اجرانکردند و بازهم نوازندگان نتوانستند به طور دقیق ملودی را اجرا کنند.

​روز گذشته در حرکت مشابه گروه ارکستر عربستان سعودی در دیدار ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و سلمان بن عبد العزيز آل سعود، پادشاه عربستان  سرود ملی روسیه را بدرستی اجرا نکردند. یوری اوشاکوف دستیار ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، پیش از این به رسانه‌ها گفته بود که در جریان این سفر قرار است توافقنامه‌های تجاری و اقتصادی امضاء شود. مدیر صندوق سرمایه‌گذاری روسیه نیز حجم این قراردادها را دو میلیارد دالر ذکر کرده است. پیش از این رئیس جمهور روسیه از افزایش تبادله کالا بین دو کشور و همچنین سرمایه گذاری های برنامه ریزی شده عربستان سعودی یکجا با صندوق سرمایه گذاری های مستقیم روسیه (RDIF) در اقتصاد روسیه به مبلغ مجموعی ده میلیارد دالر یاداوری کرد. به گفته پوتین، "همچنین در مورد ابتکارات جدید مربوط به سرمایه سعودی توافقاتی حاصل شده است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала