جنگ مرگبار بین تمساح و فیل در افریقا+عکس

© Photo / Mike Korostelevتمساح
تمساح - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تمساح و فیل در یک درگیری خطرناک تا حد مرگ با هم جنگیدند.

به گزارش اسپوتنیک، پارتال Live Science خبر داده است که توانستند در زامبیا عواقب دلخراش درگیری بین یک فیل افریقایی و تمساح نیل را ثبت کنند.

در عکسی فیل مرده که روی جسد یک تمساح خوابیده است ، در صفحه فیس بوک Kafunta Safaris ظاهر شد. بقیه تصاویر نشان می دهد که چگونه کرکسها و سایر حیوانات و پرندگان گوشت خور در اطراف حرکت می کنند. 


اجساد حیوانات وحشی در حالت غیرعادی توسط شخص به نام اندرو موانزا، راهنمای سافاری پارک ملی جنوبی لوانگوا در 8 اکتوبر کشف شد. به همراه وی چندین بازدید کننده و شخص موظف مسلح از اداره پارک های ملی و حيوانات وحشی زامبيا حضور داشتند.  نمایندگان این اداره اجساد حیوانات را مورد بررسی قرار دادند و به این نتیجه رسیدند که هر دو حیوان وحشی جوان هستند. آنها اظهار داشتند که فیل و تمساح در نتیجه درگیری با یکدیگر جان باخته اند، زیرا اثری از گلوله ها یا دیگر پوسته های روی اجساد پیدا نمی شود. نماینده پارک ملی گفت: تمساح های نیل معمولاً وقتی از دریا عبور می کنند به محل پر از آب می روند و فیل ها را شکار می کنند. از آنجا که تمساح های بالغ معمولاً تا شش متر رشد می کنند و وزن آنها حدود 750 کیلوگرم است، و فیل های بزرگسال آفریقایی بین 2.2 تا 6.3 تن وزن دارند ، خزندگان ترجیح می دهند بر چوچه های فیل ها یا فیل های مریض حمله کنند. 
ماریسا تلیز، بنیانگذار مؤسسه تحقيقات تمساح کالیفرنیا (ائتلاف تحقیقاتی تمساح) اظهار داشته است که تمساح مرده می توانند یک ماده باشند که لانه خود را از فیل دفاع نموده است

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала