ترامپ: برخی کشور های اروپایی آماده پذیرش داعشی های خود شده اند

© REUTERS / Yuri Gripas ترامپ: برخی کشور های اروپایی آماده پذیرش داعشی های خود شده اند
 ترامپ: برخی کشور های اروپایی آماده پذیرش داعشی های خود شده اند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور امریکا از توافق با برخی کشورهای اروپایی در ارتباط با اعضای گروه تروریستی داعش خبر داده است.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا در حساب کاربری خود در توئیتر ابراز داشته که برخی کشورهای اروپایی با پذیرش اعضای داعشی خود موافقت کرده‌اند.

ترامپ در این ارتباط گفته است که برای اولین بار برخی کشورهای اروپایی قبول کرده‌اند که اعضای گروه تروریستی داعش را که از شهروندان خودشان می‌باشند، مورد پذیرش قرار دهند.

 ابراز تردید ترامپ در وفاداری معاونش  - اسپوتنیک افغانستان
تکرار ادعای عجیب ترامپ در خصوص داعش

ترامپ با استقبال از این مسئله خواستار عمل به این وعده از سوی کشورهای اروپایی شده است.

ترامپ پیش از این نیز در پاسخ به سوالی درباره اعضای داعش در منطقه گفته بود که نگرانی در این ارتباط ندارد چون آن‌ها به اروپا خواهند رفت نه امریکا.

گفتنیست که اخیرا رئیس جمهور امریکا در اظهاراتی تهدید کرده بود، در صورتی که کشور‌های اروپایی عناصر گروه تروریستی داعش را که هم اکنون در زندان امریکایی در گوانتاناما زندانی هستند، نپذیرند، واشنگتن این تروریست‌ها را در مرز‌های اروپا آزاد می‌کند.

ترامپ تأکید کرد که نگهداری از عناصر داعش در بازداشتگاه گوانتانامو در کوبا هزینه‌های زیادی برای امریکا به دنبال دارد. وی همچنین اعلام کرد کشور‌های اروپایی مثل فرانسه و آلمان باید تروریست‌های داعشی خود را پس بگیرند.

رئیس جمهور امریکا در ادامه گفت: ما به اروپا لطف بزرگی کرده ایم. اگر آن‌ها تروریست‌ها را پس نگیرند، ما باید آن‌ها را به مرز‌ها بفرستیم و آن‌ها (کشور‌های اروپایی) دوباره مجبور هستند داعشی‌ها را بازداشت کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала