زنده شدن مرده پیش از مراسم خاکسپاری در هند

© Depositphotos.com / Buurserstraat38زنده شدن مرده پیش از مراسم خاکسپاری در هند
زنده شدن مرده پیش از مراسم خاکسپاری در هند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک مرد هندی در به طور ناگهانی در مراسم خاکسپاری خود شروع به تکان خوردن کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از AsiaOne، در هند یک مرد 57 ساله هندی پس از آنکه حافظه خود را از دست داد داکتران وی را مرده خواندند و عقارب و دوستانش وی را میخواستند دفن کنند که به یکبارگی هنگام تشبیه جنازه به هوش آمد.
شاهدان عینی خاطر نشان کردند که این مرد هنگام چراندن «حیوانات» هوش خود را از دست داد سپس همه فکر کردند که او مرده است و مراسم خاکسپاری وی را ترتیب دادند، هنگامی که میخواستند او را دفن کنند که یکی از اشخاص حاضر در مراسم به خاکسپاری وی متوجه می‌شود که این شخص زنده است.
سپس این مرد 57 ساله هندی را روانه شفاخانه برای تداوی انتقال دادند.
در عین حال داکتران گفته اند که این مرد به اسر «تب» زیاد هوش خود را از دست داده بوده و همگی فکر کرده بودند که وی وفات کرده است.
قابل یادآوریست که محمد فرقان 20 ساله در روز جمعه 21 جون، پس از یک حادثه ترافیکی در شهر لکهنو ایالت اوتار پرداش هند، به یک شفاخانه شخصی انتقال داده شده بود. پس از چند روز داکتران شفاخانه به بستگان فرقان گفتند که این پسر از بین رفته و جسد وی را به خانواده‌اش تسلیم نمودند و بستگان پسر برای مراسم خاکسپاری وی آمادگی گرفتند تا وی را دفن نمایند.
در جریان مراسم خاکسپاری زمانی وی در داخل تابوت و آماده برای قرار دادن در قبر بودند، بستگان وی متوجه شدند که او در حال تکان خوردن است. وی به طور عاجل به یک شفاخانه دیگر منتقل نمودند و فوراً اکسیجن را به وی متصل نمودند. طبق گفته‌های داکتران، او در وضعیت بحرانی قرار داشته است، اما مغز او «قطعاً زنده» است. داکتران گفته بودند که نبض، فشار خون و رفلکش‌هایش کار می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала