تمجید بی بی سی از ولادیمیر پوتین

© Sputnik / Michael Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر تمجید بی بی سی از ولادیمیر پوتین
تمجید بی بی سی از ولادیمیر پوتین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کارشناس بی بی سی، پوتین را تأثیرگذارترین رهبر خارجی خاورمیانه خواند.

به گزارش اسپوتنیک، جرمی بوون، کارشناس و مقاله نویس بی بی سی، در مقاله خود نوشته است که روسیه با بهره گیری از عدم تحمل کشورهای غربی، و ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه با نفوذ ترین رهبر خارجی منطقه، به یک بازیگر مهم در خاورمیانه تبدیل شده است، و عقیده پوتین را نمی توان نادیده گرفت.
از سوی هم بوون نوشته است: ولادیمیر پوتین پر قدرترین رهبر در خاورمیانه است و یکی از دوستهای نزدیک اسرائیل است که با دشمن اسرائیل (ایران) همکاری دارد، و از سوی هم با دشمن ایران و با (عربستان) دیدن کرده است.

ولادیمیر پوتین اردوغان را به روسیه دعوت کرد - اسپوتنیک افغانستان
ولادیمیر پوتین اردوغان را به روسیه دعوت کرد

پوتین رویکرد جادویی در خاورمیانه ندارد، اما او پس از آنکه ایالات متحده امریکا، انگلیس و فرانسه تلاش در امور سوریه انجام ندادند او سوریه را اشغال کرد. در حالی که این کشورها وضعیت را در سوریه دردناک تصور می کردند که چه کار کنند، پوتین می تواند تأثیر بگذارد زیرا هیچ کس دیگری در آنجا نیست، و نیز گفته است که روسیه عنقریب در فهرست کشورهای کمک کننده به کشورهای جنگ زده خواهد بود.
از سوی هم او معتقد است که دیدار پوتین و رجب طیب اردوغان، که به تاریخ 22 اکتوبر در شهر سوچی روسیه صورت خواهد گرفت بر سر آتش بس میان ترکیه و کردهای سوریه گفتگو کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала