کشف مواد مخدر در پایگاه قوای هوائی امریکا

© REUTERS / Jason Redmondماری جوانا
ماری جوانا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بررسی استعمال ماری جوانا در پایگاه قوای راکتی امریکا.

در پایگاه نظامی راکت های قاره پیما مستقر در داکوتای شمالی ماری جوانا کشف شده است.

قانونی شدن فروش ماری جوانا در کالیفرنیا - اسپوتنیک افغانستان
قانونی شدن فروش ماری جوانا در کالیفرنیا

به گزارش اسپوتنیک به نقل از پورتال Task & Purpose ، قوای هوائی ایالات متحده در حال بررسی گزارشات در مورد کشف ماری جوانا در پایگاه نظامی مستقر در داکوتای شمالی است، پایگاه که در آن راکت های بالستیک قاره پیما نوع Minuteman III  جابجا می باشد.

 این نشریه، خاطرنشان می سازد که پیش از این در شبکه های اجتماعی گزارشات مبنی بر بازداشت شدن یک تن از نظامیان در جریان کشیدن ماری جوانا در پایگاه های قوای هوایی ایالات متحده به نام (Minot Air Force Base) نشر شد. گفته می شود که در جریان تلاشی در یکی از مناطق خاص برای کشیدن سیگارهایی با مواد مخدر مشاهده شده است.

گابریل کوشینگ، سخنگوی پایگاه نظامی قوای هوایی به این روزنامه اعلام نمود که قوماندانی این پایگاه در حال بررسی "گزارش های مظنون به یافتن ماری جوآنا در این پایگاه است".

پیش از این در خبرها آمده بود که براساس قانون جدید میدان هوائی لس آنجلس، مسافران بالاتر از 21 سال می توانند حداکثر 28.5 گرم کلاسیک و 8 گرم ماری جوانای خالص را خاص برای مصرف شخصی حمل کنند.

همانطور که در بیانیه این فرودگاه آمده است، مسافرین باید به این موضوع توجه داشته باشند که، این قانون در ایالت های مختلف متفاوت است و قبل از حمل کردن ماری جوانا باید از قانون حمل ماری جوانا محل مطلع شوند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала