پنج غذا که برای سلامتی شما مناسب نیست

© Depositphotos.com / Jolanta Kopczakپنج غذا که برای سلامتی شما مناسب نیست
پنج غذا که برای سلامتی شما مناسب نیست - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
متخصصان تغذیه از 5 غذای که برای سلامتی مناسب نیست نام برده اند.

به گزارش اسپوتنیک، متخصصان تغذیه اسپانیایی پنج محصولات غذایی محبوب را نام برده اند که در صورت نگهداری نادرست و یا تهیه آنها، اغلب باعث ایجاد بیماری‌های خطرناک می‌شوند.

غذا های مضر برای کودکان نباید تبلیغ شوند - اسپوتنیک افغانستان
غذا های مضر برای کودکان نباید تبلیغ شوند

اولین محصول در این لیست مرغ است. متخصصان گفته است که از محصول فقط پس از یک حرارت کامل استفاده کنید. علاوه بر این، محصول نباید در دمای اتاق یخش آب شود.

«ماریا مرینو» متخصص تغذیه می‌گوید که این کار را فقط در یخچال انجام دهید. به خاطر که باکتری خطرناک مانند سالمونلا یا استافیلوکوک به راحتی در دمای 37 درجه سریع رشد می‌کنند.

این متخصص اسپانیایی توصیه می‌کند که ماهی را پس از گذشت حداقل 72 ساعت در انجماد مصرف کنید. همچنان با غذاهای دریایی دیگر مانند نرم‌تنان که بدون پردازش در بازارهای ماهی غیر مجاز نگهداری می‌شوند از استفاده آنها خودداری نماید.

همچنان در لیست متخصصان سبزیجات و تخم مرغ‌ها قرار داشتند که پیاز، کاهو و سایر محصولات را باید قبل از پختن در آب خیس کنید.

در مورد تخم مرغ، بهتر است که قبل از پختن آن آنها را نشویید.

متخصصان می‌گوید که پوسته تخم مرغ دارای ساختار متخلخل است و در نتیجه شستشو باکتری‌ها و آب به راحتی می‌توانند داخل آن شوند. اگر لاستیک محصول شسته نشود، میکروب‌ها را روی سطح نگه می‌دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала