روسیه از امریکا خواستار اثبات نابودی البغدادی در ادلب شده است

© Sputnik / Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه از امریکا خواستار اثبات نابودی البغدادی در ادلب شده است
روسیه از امریکا خواستار اثبات نابودی البغدادی در ادلب شده است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روسیه: ایالات متحده باید شواهد مستقیمی از حضور رهبر سازمان تروریستی دولت اسلامی (داعش) ابوبکر البغدادی در ادلب، که تحت کنترل تروریست های جبهه النصره قرار دارد، ارائه نماید.

به گزارش اسپوتنیک، تورن جنرال ایگور کونشنکوف نماینده رسمی وزارت دفاع روسیه اظهار داشته است که تمامل قلمرو منطقه خارج از کنترول دولت سوریه در ادلب توسط شعبه سوری القاعده (ممنوع در روسیه) کنترل می شود." این گروه همواره ستیزه جویان داعش و هر یک از نمایندگان آن در محل را به عنوان اصلی ترین رقبای قدرت در سوریه میدانند و آنها را از بین برده اند. نماینده وزارت دفاع مطمئن است که البغدادی نتوانسته است در آن سرزمین آرام بماند.

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه  - اسپوتنیک افغانستان
استقبال اردوغان از نابودی البغدادی

پیش از این، در تاریخ 27 اکتوبر، ترامپ گفته بود که نیروهای عملیات ویژه این کشور درگیر نابودی البغدادی هستند. علاوه بر رهبر گروه تروریستی، نیروهای آمریکایی سلاطین وی و تعداد قابل توجهی از ستیزه جویان را نابود کرده اند. در طی یک عملیات ویژه، البغدادی کمربند انتحاری را منفجر کرد. رئیس جمهور ایالات متحده گفت: "او مانند یک ترسو درگذشت، فرار کرد و گریه می کرد."

رهبر امریكا ادعا می كند که در نتیجه این عملیات، حتی یك سرباز امریكائی نیز مجروح نشده است ، 11 كودك آزاد شدند. رهبر امریكا همچنین از روسیه ، سوریه ، عراق و ترکیه به خاطر مشاركت در این عملیات تشكری كرد. وی اظهار داشت که آنها به نبرد علیه این باند کمک کردند.

اما وزارت دفاع روسیه در از بین بردن رهبر داعش شک داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала