ارزان ترین کشورهای جهان برای زندگی

© Sputnik / Yuriy Somov /  مراجعه به بانک تصاویر ارزان ترین کشورهای جهان برای زندگی
ارزان ترین کشورهای جهان برای زندگی  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هزینه زندگی در ارزان ترین کشور‌ها با هزینه‌های زندگی در نیویورک مقایسه شده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبر انلاین به استناد از وورلد پاپیولیشین ریویو، هزینه زندگی در برخی از کشور‌های دنیا بسیار زیاد است به خصوص در شهر‌های بزرگ و پایتخت آن کشور‌ها به عنوان مثال در شهر‌های سانفرانسیسکو و یا نیویورک در امریکا هزینه‌های زندگی طاقت فرسا است و این در حالیست، که هزینه‌های زندگی در سایر نقاط جهان بسیار پایین‌تر است و بسیاری افراد خود را برای نقل مکان به این نقاط آماده می کنند.

گران‌ترین شهرها برای دیدارهای عاشقانه - اسپوتنیک افغانستان
گران‌ترین شهرها برای دیدارهای عاشقانه

هزینه‌های زندگی یکی از فاکتور‌های اصلی انتخاب محل زندگی است و خیلی از افراد شهر یا کشوری که در آن زندگی می‌کنند را بر اساس هزینه‌های زندگی در آن جا انتخاب می‌کنند.
برای اینکه ارزان‌ترین کشور‌ها برای زندگی را رتبه بندی کنیم باید از معیار‌هایی استفاده کنیم و در این گزارش از چهار معیار هزینه اجاره مسکن، قدرت خرید محلی، قیمت تمام شده کالا‌ها برای مصرف کننده و میزان خرید و فروش مواد غذایی استفاده کردیم.
هزینه زندگی در این کشور‌ها با هزینه‌های زندگی در نیویورک مقایسه شده است.
براساس این معیار‌ها ارزان‌ترین کشور برای زندگی هند است و هزینه زندگی در این کشور ۹۳ درصد کم‌تر از هزینه‌های زندگی در نیویورک است.
پس از هند کشور پاکستان قرار گرفته است به طوری که هزینه‌های زندگی در این کشور ۷۵ درصد کم‌تر از هزینه‌های زندگی در نیویورک است.
پس از پاکستان عربستان سعودی قرار دارد به طوری که بر اساس آمار‌ها و اطلاعات به دست آمده هزینه‌های زندگی در این کشور ۵۰ درصد کم‌تر از هزینه‌های زندگی در نیویورک است.
به ترتیب سه کشور هند، پاکستان و عربستان سعودی ارزان‌ترین مکان‌ها برای زندگی هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала