ویژگی‌های پوتین در زمان کار در کا.گ.ب فاش شد

© Sputnik / Alexei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر ویژگی‌های پوتین در زمان کار در کا.گ.ب فاش شد
ویژگی‌های پوتین در زمان کار در کا.گ.ب فاش شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آرشیف مرکزی دولتی اسناد تاریخی و سیاسی سن پترزبورگ توصیف کمیته ایالتی اتحاد جماهیر شوروی (ک.گ.ب) به رئیس‌جمهور فعلی روسیه را برملا کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از شبکه تلویزیونی 78، آرشیف مرکزی دولتی سن پترزبورگ، اسناد را از کمیته ایالتی جماهیر شوروی کا.گ.ب سن پترزبورگ به افتخار 90 سالگی آرشیف در نمایشگاه به نمایش گذاشته است که در آن ویژگی‌های رئیس‌جمهور پوتین ذکر شده است.

در این سند آمده است که از سال 1975، ولادیمیر پوتین، در سازمان کومسومول به حیث مدیر کا.گ.ب ثبت شده است. وی یک «کارمند وظیفه شناس» بود و همچنان رئیس‌جمهور پوتین در آن زمان مسوولیت کارهای سازمانی و ورزشی را بر عهده داشت.

همچنان در سند آمده است که ولادیمیر پوتین، مدام سطح ایدئولوژیک و سیاسی خود را بالا می‌برد. فعالانه مشغول مطالعات در حزب بود و به طور مداوم مهارت‌های حرفه‌ای خود را بهبود می‌بخشید.

علاو بر این، در سند ذکر شده است که رئیس‌جمهور پوتین در آن زمان در اوقات فراغت خود ورزش می‌کرد و استاد ورزش در جودو و سامبو است. در سال 1976 قهرمان لنینگراد در جودو شد.

در سال 2018 میلادی آرشیف‌های وزارت امنیت ملی آلمان شرقی (اشتازی) شناسنامۀ به نام ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه را پیدا کردند. دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کریملین گفت که شناسنامه وزارت امنیت ملی آلمان شرقی ممکن به پوتین داده شده باشد چون در آن وقت کا.گ.ب با اشتازی همکاری داشتند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала