تشخیص یک ابزار ضد افسردگی در بریتانیا

© Depositphotos.com / Xalanxتشخیص یک ابزار ضد افسردگی در بریتانیا
تشخیص یک ابزار ضد افسردگی در بریتانیا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کشور انگلستان به فروش دستگاه‌هایی که رنج افسردگی را کاهش می دهد شروع کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، New Scientist، گزارش داده است که کشور انگلستان دستگاه هایی که رنج افسردگی را کاهش می دهد، شروع به فروش کردند، این اسباب بازی دارای تأثیر مفیدی بر بیمارانی که دارای ترشحات الکتریکی ضعیف است می‌باشد.
طبق گزارشات این دستگاه الکترونیکی برای اولین بار توسط متخصصان طبی اروپا شناخته شد که برای کاهش افسردگی بکار برده می‌شود و گفته شده است که این ابزار نتیجه جراحی برای پوست ندارد.
درعین حال گفته شده است که این آله برقی با تحریک نواحی مغز با برق دادن کمک می‌کند که از حالت افسردگی خلاص شوید.و برای استفاده این آله باید از تلفن همرای‌تان استفاده کنید.
یادآوری می‌کنیم که محققان دانشگاه لنکستر در بریتانیا چندی پیش نیز موفق به توسعه یک روش غیر تهاجمی شدند که با استفاده از صدای مفاصل زانو، روماتیسم مفصلی را با دقت بالا در مراحل اولیه تشخیص می‌دهد.
تشخيص روماتیسم مفصلی روش‌های مختلفی دارد. در این روش جدید میکروفون‌های کوچکی به زانو وصل می‌شود تا صداهای با فرکانس بالای مفاصل زانو را حین نشستن، راه رفتن و ایستادن تشخیص دهد.
در مرحله بعدی اين سيگنال ها توسط كامپيوتر تجزيه و تحليل می‌شوند تا سلامت مفاصل زانو به طور دقيق مورد بررسی قرار گيرد.
تجزيه و تحليل بر اساس شكل موج‌های صوتی حين حركات زانو صورت می‌گيرد. اين راهكار اولين بار است كه برای تشخيص روماتیسم زانو مورد استفاده قرار می‌گيرد و دقت آن بسيار بالاست.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала