انتقال سوخو-34 در جاده باعث تعجب رسانه های امریکایی شد

© Photo / Tactical Missiles Corporation JSCانتقال سوخو-34 در جاده باعث تعجب رسانه های امریکایی شد
انتقال سوخو-34 در جاده باعث تعجب رسانه های امریکایی شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
انتقال سوخو-34 در بزرگراه شهر ورونژ تعجب رسانه های امریکایی برانگیخته است.

 

به گزارش اسپوتنیک، نشریه امریکایی The Aviationist که یکی از معتبرترین نشریات در زمینه حمل و نقل هوایی نظامی است، توجه خود را به حمل و نقل جنگنده سوخو-34 در امتداد بزرگراهی در نزدیکی شهر وروونژ جلب کرده، که شاهدان عینی در دوربین های دستگاه ضبط ویدیویی زیر شبکهDVR  فیلمبرداری کرده اند.

نویسنده این مقاله با عنوان: «صبر کن، چی؟ سوخو-34 روسی در جاده چه کار می کند؟».

وی خاطرنشان کرده است: اگر این هواپیما با چیزی کش می شد، این باعث تعجب کسی نمی شد.

نویسنده اضافه کرده است، که «اما این سوخو-34 در جاده ها با تایرهای خود حرکت می کند و این تنها در روسیه است».

در همین زمان، این نشریه خاطر نشان می کند، که بالهای این هواپیما برای راحتی در هنگام حمل و نقل از جنگنده باز شده است.

نویسنده این مطلب نوشته است، که این هواپیما برای تعمیر به ورونژ فرستاده شده است، زیرا کارخانه هواپیما در آنجا واقع شده است.

یادآوری می کنیم، که جنگنده بمب افکن سوخو-34 به منظور از بین بردن اهداف زمینی، سطحی و هوایی، زیرساخت های تحت پوشش سیستم های پدافند هوایی واقع در فاصله قابل ملاحظه ای از میدان هوایی، با اقدامات متقابل آتش و اطلاعاتی دشمن، روز و شب در شرایط ساده و دشوار هواشناسی آماده است.

سوخو-۳۴ به روسی: Сухой Су-34 نام‌گذاری ناتو:فول بک . هواپیمای تهاجمی جنگنده بمب افکن دوسرنشینه و دوموتوره جت توربوفن ساخت شرکت هوانوردی سوخو در روسیه است که بر اساس طرح بدنهٔ پروازی جنگنده سوخو-۲۷ طراحی شده‌است. سوخو- ۳۴ برای جایگزینی جنگنده بمب افکن سوخو-۲۴ تهاجمی در نیروی هوایی روسیه ساخته شده است. تولید این هواپیما ی تهاجمی از سال ۲۰۰۶ آغاز شده و در سال ۲۰۱۴ به‌طور رسمی وارد ارتش روسیه شد. قیمت هر فروند از این جنگنده-بمب‌افکن حدود ۳۶ میلیون دالر اعلام شده و تاکنون تنها به الجزایر صادر شده‌است.نمایش خوبی که سوخو-۳۴ در سوریه داشته سبب آن شده که دارای بیش از ده‌ها ثبت سفارش از کشورهای مختلف دنیا برای خرید باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала