اعتصاب سرتاسری خدمه پرواز در شرکت لوفت‌هانزا آلمان

© AFP 2023 / CHRISTOF STACHE اعتصاب سرتاسری خدمه پرواز در شرکت لوفت‌هانزا آلمان
  اعتصاب سرتاسری خدمه پرواز در شرکت لوفت‌هانزا آلمان  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اعتصاب سراسری 48 ساعته اعضای خطوط هواپیمایی لوفت‌هانزا در روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته برگزار می شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رسانه ها، اتحادیه خدمه پرواز مستقل آلمان (Ufo) از اعتصاب سرتاسری 48 ساعته اعضای خود در خطوط هواپیمایی لوفت‌هانزا در روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته خبر داده است

بر اساس اعلام تارنمای این اتحادیه، مسافران شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا باید در این 2 روز، انتظار بی‌نظمی و لغو پروازهای خود را داشته باشند.

دفتر اتحادیه خدمه پرواز مستقل آلمان در فرانکفورت اعلام کرد، این اعتصاب شامل همه پروازها از مقصد آلمان به خارج از این کشور می‌شود.

اعضای اتحادیه یاد شده همچنین روز جمعه راهپیمایی و تجمعی اعتراضی در مقابل دفتر اصلی لوفت‌هانزا برگزار می‌کنند. دلیل این اقدام، خودداری مقام‌های شرکت لوفت‌هانزا از مذاکره با نمایندگان اتحادیه درمورد افزایش دستمزدها بیان شده است.

در این رابطه «دانیل فلور» معاون رئیس اتحادیه به خبرنگاران گفته، در صورت بی‌توجهی مقام‌های لوفت‌هانزا به این اقدام اعتراضی، دامنه اعتصاب به دیگر شرکت‌های هواپیمایی از جمله «یورو وینگز» Eurowings و «سان اکسپرس» و Sunexpress کشیده خواهد شد.

پیش از این در اواخر میزان ماه امسال نیز به درخواست این اتحادیه، اقدام مشابهی از سوی کارکنان شرکت لوفت‌هانزا برگزار شد. هرچند که قرار بود فقط چند ساعت در یک روز تعطیل باشد اما به دلیل بی‌اعتنایی مدیریت به درخواست‌های اتحادیه، این جریان ادامه‌دار شد.

گفتنی است که در نتیجه این اعتصاب، ده‌ها پرواز داخلی و خارجی از جمله 12 پرواز در فرودگاه هامبورگ، 10  پرواز در مونیخ و 15 پرواز در برلین لغو شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала