حمایت نیمی از امریکایی ها از استیضاح ترامپ

© REUTERS / Jonathan Ernstحمایت نیمی از امریکایی ها از استیضاح ترامپ
حمایت نیمی از امریکایی ها از استیضاح ترامپ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نتایج یک نظرسنجی جدید در امریکا نشان داد که حدود نیمی از مردم این کشور با استیضاح "دونالد ترامپ" رئیس جمهور امریکا موافق هستند.

به گزارش اسپوتنیک، بر اساس نظرسنجی جدید که از سوی NBC و WSJ منتشر شده است، 49 درصد امریکایی ها معتقدند "دونالد ترامپ" رئیس‌جمهور این کشور باید استیضاح شده و از کاخ سفید اخراج شود.

55 درصد از پاسخ دهندگان با ابتکار عمل حزب دموکرات موافق هستند ، 24 درصد پاسخ دهندگان نیز معتقدند که دلایل کافی برای استیضاح رئیس‌جمهور وجود دارد.

 نظر دختر ترامپ در مورد احتمال استیضاح پدرش - اسپوتنیک افغانستان
نظر دختر ترامپ در مورد احتمال استیضاح پدرش

نتایج نظرسنجی اخیر شبکه "سی ان ان" نیز که 23 اکتبر منتشر شد نشان می دهد بیش از نیمی از مردم این کشور از تلاش نمایندگان دموکرات برای استیضاح ترامپ حمایت می کنند.

ترامپ این روز‌ها درگیر رسوایی جدیدی در رابطه به افشاگر "اوکراین " است.

به تازگی افشاگری ناشناس اعلام کرد، ترامپ  اواخر ماه جولای در تماس تلفنی با "ولودیمیر زلنسکی" همتای اوکراینی خود از وی خواسته بود اطلاعاتی را در اختیارش قرار دهد که می‌تواند به وجهه "جو بایدن" نامزد دموکرات انتخابات 2020 امریکا و رقیب اصلی او صدمه وارد کند.

پس از این رسوایی، روند تحقیقات استیضاح ترامپ با دستور "نانسی پلوسی" رئیس دموکرات مجلس نمایندگان امریکا آغاز شد. تاکنون دستکم 225 عضو مجلس نمایندگان از استیضاح ترامپ حمایت کرده‌ اند.

"پلوسی" سه شنبه 24 سپتامبر با تاکید بر اینکه در امریکا هیچکسی بالاتر از قانون نیست آغاز رسمی تحقیقات در خصوص استیضاح "ترامپ" را اعلام کرد.

دموکرات ها معتقند اقداماتی که تا به امروز رئیس جمهور این کشور انجام داده به طور جدی قانون اساسی امریکا را نقض کرده است.  

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала