عدم توانایی ارتش امریکا در جنگ الکترونیک با روسیه

© Photo / Rostecسیستم مقابله با تسلیحات الکترونیکی
سیستم مقابله با تسلیحات الکترونیکی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک نظامی امریکایی از عدم توانایی ارتش امریکا در جنگ الکترونیک با روسیه سخن گفت.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Breaking Defense سربازان ارتش امریکا اعلام نموده اند که ایالات متحده امریکا در صورت درگیری نظامی با روسیه یا چین آمادگی مقابله با تهدیدهای جنگ الکترونیکی "جنگال" را ندارد.

به گفته هری لائیك، دگرمن امریکایی، ارتش این کشور مدرنیزه سازی جنگ‌افزار های الکترونیک را در مقایسه با سایر کشورها به کندی انجام می‌دهد.  وی به عنوان نمونه ، این واقعیت را ذکر كرد كه ارتش امریکا  تلفنهای همراه خود را خاموش نمی كند و از این طریق موقعیت دقیق آنها می تواند برای دشمن افشا شود.

سیستم مبارزه با رادیو الکترونیک   - اسپوتنیک افغانستان
قابلیت های برتر سیستم های جنگ الکترونیکی روسی

 این نظامی امریکایی در ادامه ابراز داشت: سربازان امریکایی در صورت مسدود شدن ارتباط اصلی ، کانال های ارتباطی ذخیره را فراموش می کنند. اگر شبکه های اصلی از کار بیافتد، روسیه و چین فورا ازاین موضوع به نفع خود استفاده خواهند کرد.

 نشنال اینترست در گزارشی، توانمندی های اخیر روسیه در جنگ الکترونیک را بررسی و آن را با توانمندی های ایالات متحده در همین زمینه، مقایسه کرده است. این پایگاه نوشت: بر ارتش ایالات متحده روشن است که تجهیزات روسیه در جنگ الکترونیک از نمونه های غربی، پیشی گرفته است.

صنایع نظامی روسیه آخرین دستاورد های خود در ساخت جنگ‌افزار های الکترونیک را در نمایشگاه نظامی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داد. در این رویداد بین المللی که خارج از مسکو برگزار شد، صدها سامانه زمینی، هوایی و دریایی به نمایش درآمد و صدها هزار نفر از آن استقبال کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала