لوگوی شرکت فیس‌بوک تغییر کرد

CC0 / / لوگوی شرکت فیس‌بوک تغییر کرد
لوگوی شرکت فیس‌بوک تغییر کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فیس‌بوک لوگوی شرکت خود را تغییر داد تا این شرکت و زیرمجموعه‌هایش، چون اینستاگرام و واتساپ را از این شبکه اجتماعی تفکیک کند.

به گزارش اسپوتنیک، شبکه‌ی اجتماعی فیسبوک با رونمایی از لوگوی جدید خود را را در نقش شرکت والدِ فیسبوک، اینستاگرام، واتساپ ودیگر شبکه ها معرفی می‌کند.

در این لوگوی جدید نام فیس‌بوک به طور ساده و با حروف بزرگ نوشته شده و دیگر آن حرف f آبی رنگ که مدت‌هاست به عنوان نماد فیس‌بوک شناخته می‌شود، دیده نمی‌شود.

شرکت فیس‌بوک طی پستی وبلاگی در این‌باره نوشت: «امروز، ما برند شرکت را به روزرسانی می‌کنیم تا در مورد محصولاتی که از طرف فیس‌بوک ارائه می‌شوند، شفاف‌تر باشیم.»

این لوگو به‌جز نام فیسبوک چیز دیگری ندارد، و اما نمایش لوگوی جدید فیسبوک در رنگ‌های مختلف بیانگر کسب‌و‌کار‌هایی است که همگی در زیر پرچم این غول شبکه‌‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند؛ به‌عنوان نمونه، رنگ آبی بیانگر فیسبوک، سبز بیانگر واتساپ و بنفش بیانگر اینستاگرام است.

 اين شركت كه در گذشته در برنامه هاي اينستاگرام و واتساپ از عبارت from Facebook استفاده كرده بود، هم اكنون از لوگوي جديد خود براي اين بخش استفاده مي كند (نام فيس بوك به نسخه بتا واتساپ اضافه شد). اين لوگو تنها عبارت فيس بوك را شامل مي شود.

فيسبوك به اين موضوع اشاره كرده كه هدف از استفاده از عبارت from Facebook اين بوده كه كاربران بدانند تمام اين اپليكيشن ها داراي يك تيم هستند. 

در هفته هاي آينده اين لوگوي جديد در محصولات فيسبوك و همچنين براي بازاريابي اين شبكه اجتماعي مورد استفاده قرار مي گيرد.

فیسبوک كه از 15 سال پيش در بازار جهانی اجتماعی حضور دارد، هم اكنون بيش از هر زمان ديگري داراي زيرمجموعه است. اين موضوع خود باعث تغيير لوگوي فيسبوك شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала