میلی: در آینده نزدیک عملیات نظامی علیه رهبر جدید داعش انجام می‌شود

© AP Photo / Lauren Victoria Burkeمیلی: در آینده نزدیک عملیات نظامی علیه رهبر جدید داعش انجام می‌شود
میلی: در آینده نزدیک عملیات نظامی علیه رهبر جدید داعش انجام می‌شود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس ستاد مشترک ارتش امریکا، گفته است که از رهبر جدید داعش معلومات‌های را جمع کرده اند و در آینده نزدیک عملیات علیه وی آغاز خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، مارک الکساندر میلی، رئیس ستاد مشترک ارتش امریکا، در گفتگو با شبکه تلویزیونی ای بی سی، به روز یکشنبه تاریخ 10 نومبر اظهار داشته است که امریکا درباره رهبر جدید گروه تروریستی داعش معلومات پیدا کرده است و منتظر فرصت هستند که علیه او عملیات انجام دهند.
میلی گفت:« کشته شدن بغدادی ضایع بزرگ برای این گروه حساب می‌شود، و در حال حاضر شخصی دیگری جایگزن وی شده که دیده شود روزها، هفته‌ها و یا ماه‌ها می‌تواند دوباره رهبری این گروه را داشته باشد یا خیر.»

رهبر جدید داعش از چه ویژگی هایی برخوردار است؟ - اسپوتنیک افغانستان
رهبر جدید داعش از چه ویژگی هایی برخوردار است؟

در عین حال میلی گفته است که ما به صورت جدی وی را تعقیب می‌کنیم، فرصت ایجاد شود عملیات علیه این رهبر جدید آغاز خواهد شد.
گفتنیست که چندی پیش دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده امریکا با نشر پیامی در توییتر اعلام کرد که واشنگتن میداند جانشین ابوبکر البغدادی، رهبر گروه تروریستی داعش کیست.
یادآوری میکنیم، چندی پیش دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا اعلام کرد که ابوبکر البغدادی، رهبر گروه تروریستی داعش در نتیجه عملیات قوای مسلح امریکا در سوریه کشته شده است.
پس از مدتی گروه داعش با انتشار یک پیام صوتی مرگ البغدادی را تأیید و ابو ابراهیم الهاشمی را به‌عنوان رهبر جدید این گروه معرفی کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала