چرا اسد با رسانه های غربی مصاحبه نمی کند؟

© AFP 2023 / Ho/Sanaچرا اسد با رسانه های غربی مصاحبه نمی کند؟
چرا اسد با رسانه های غربی مصاحبه نمی کند؟  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور سوریه در مصاحبه با شبکه « رشین تو دی» دلیل مصاحبه نکردن اش، دورغ گویی رسانه های غربی عنوان کرد.

به گزارش اسپوتنیک، بشار اسد، رئیس جمهور سوریه می گوید: "اتفاقات اخیر جهان، به خصوص در منطقه و سوریه، پس از حمله نظامی ترکیه، دوباره کشورم را در خط نخست قرار داد".

بشار اسد از تلاش غرب برای نفوذ بر سوری‌ها سخن گفت - اسپوتنیک افغانستان
بشار اسد از تلاش غرب برای نفوذ بر سوری‌ها سخن گفت

او افزود: آنچه من باور دارم که افکار عمومی در جهان و به ویژه در غرب در چند سال گذشته تغییر کرده است، مردم می فهمند که مقامات شان معلومات دورغین زیادی را درباره آنچه در منطقه و در خاورمیانه بخصوص در سوریه و یمن اتفاق می افتد، به آنها می دهند. به نظر من وقت آن رسیده است که در مورد واقعیت ها صحبت کنیم.

رئیس جمهور سوریه در مورد این که گذشته مصاحبه های زیادی را با رسانه های غربی انجام داده است و گفت: "آنها هیچ وقت بخاطر بدست آوردن اطلاعات دقیق و واقعی تلاش نکردند، آنها در تلاش نیستند تصویری از آنچه در جهان اتفاق می افتد را به طور عینی به مخاطبان خود نشان دهند. به همین دلیل من چندین سال مصاحبه نکردم".

روز چهارشنبه (۹ اکتوبر) رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه از آغاز عملیات نظامی در شمال سوریه تحت نام «چشمه صلح» علیه حزب کارگران کردستان و گروه تروریستی دولت اسلامی (داعش) خبر داد. در همان روز، قوای هوایی ترکیه شهر راس العین و شماری از شهرهای سوریه در سرحد دو کشور را بمباران نمودند. پس از مدتی، عملیات قوای زمینی اردوی ترکیه نیز آغاز گردید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала