شوالیه های روسی 4 فروند جنگنده سوخو-35 دریافت کردند

© Sputnik / Vitaliy Belousov /  مراجعه به بانک تصاویر شوالیه های روسی 4 فروند جنگنده سوخو-35 دریافت کردند
شوالیه های روسی 4 فروند جنگنده سوخو-35 دریافت کردند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه از تحویل چهار فرونده جنگنده سوخو-35 به شوالیه های روسی خبر داد.
امیدواری روسیه به اجرایی شدن قرارداد سوخو-35 با اندونیزیا  - اسپوتنیک افغانستان
امیدواری روسیه به اجرایی شدن قرارداد سوخو-35 با اندونیزیا

به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه نوشت، که چهار فروند از آخرین جنگنده های سوخو-35 وارد تیم هوایی شوالیه های روسی شدند و در میدان هوایی کوبینکا در حومه مسکو جا به جا شدند.

وزارت دفاع روسیه خاطرنشان كرد، که پیلوتان گروه هوایی شوالیه های روسی مهارت های مربوط به استفاده از سوخو-35 را در پایگاه آموزشی دولتی پشت سر گذاشتند.

یادآوری می کنیم، که گروه شوالیه‌های روسی به تیم اکروبات حرفه‌ای روسی گفته می شود، که یکی از تیم‌های مطرح و رده بالای نمایش هوایی جهان به‌شمار می‌رود. این تیم در سال 1991 تشکیل شد و منحصر به فرد بودن این گروه این است که این تنها تیم هوایی در جهان است که از جنگنده های سنگین در نمایش استفاده می کند.

سوخو-35

سوخو سو-35 به روسی: Сухой Су-35 یک جنگنده تک کابینه و تک‌سرنشین، دو موتوره، چند منظوره با قابلیت مانور بالا و ساخت کشور روسیه است. سوخو-35 در سازمان ناتو با نام فلانکر-ای شناخته می‌شود.

در دهه 1980، سوخو به دنبال ارتقاء جنگنده سوخو-27 خود بود. سوخو-27ام نتیجه‌ی بهبود خواص آیرودینامیکی سوخو-27 بود. سوخو-27ام نخستین پروازش را در جون 1988 انجام داد. حدود 14 فروند از این هواپیما توسط روسیه ساخته و تعدادی توسط تیم نمایش هوایی شوالیه‌های روسیه به‌کار گرفته شد. این جنگنده به بسیاری از کشورها از جمله برزیل، هند , کوریای جنوبی و ترکیه پیشنهاد شده است.

سوخو-35 نسبت به سوخو-27ام، از ویژگی‌های آیرودینامیکی بهتر، قابلیت مانورپذیری بهتر، برد بیشتر، موتور قوی‌تر، وسایل الکترونیکی پیشرفته تر و تجهیزات ارتباطات هوایی پیشرفته‌تری برخوردار است.

پس از ساخت نخستین گونه از سوخو-35، آنگاه سوخو-37 بعنوان مدل توسعه یافته سوخو-35 که دارای قابلیت تغییر سمت رانش است. به‌صورت آزمایشی تولید شد. سپس سوخو-35یوبی‌ و سپس سوخو-35بی‌ام ساخته شد که به عنوان جنگنده‌های نسل ++4 شناخته می‌شود. سپس در سال2010 میلادی، خط تولید مدل‌های جدید این جنگنده تحت عنوان سوخو-35 اس در روسیه راه‌اندازی شد

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала