طراحی آیفون آینده ارائه شد + ویدئو

© AP Photo / Tony Avelar طراحی آیفون آینده ارائه شد + ویدئو
 طراحی آیفون آینده ارائه شد + ویدئو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در این گزارش شایعات، گمانه ‎زنی‌‎ها و طراحی‌های پیش‌بینی شده برای آیفون 12 بررسی می‌گردد.

به گزارش اسپوتنیک، سایت "فون آرِنا" (PhoneArena) تمام ویژگی‌هایی را که کاربران درباره آیفون 12حدس زده‌اند جمع‌اوری نموده است. آیفون آینده که می توان آنرا (آیفون 12) نامید،  دارای 4 دوربین خواهد بود که گفته می‌شود این دوربین جدید علاوه بر داشتن لنز‌های اولترا واید، واید و تله فوتور، میزبان یک سنسور ToF برای درک هر چه بیشتر محیط سه‌بعدی نیز هست.

در آیفون آینده مطمئنا تغییرات خاصی وجود خواهد داشت. این تغییر جدید می‌تواند حذف بریدگی در این گوشی باشد یا اضافه شدن یک سنسور جدید به دوربین اصلی یا سلفی آن، اما به طور دقیق جزئیات این مسئله تا هنوز روشن نیست.

اما شایعاتی که به تازگی در این باره منتشر شده می گویند آیفون 12 قرار است مدلی باشد که طراحی مشابه آیفون 4 و 5 دارد، در واقع اپل تاکنون بعضی از دستگاه های خود را با این طراحی امتحان کرده است.

در صفحه نمایش اثری از بریدگی اضافی دیده نمی‌شود، اما حاشیه‌های این دستگاه ضخیم‌تر شده‌اند. گفته می‌شود هدف اپل از این نوع طراحی، کوچک‌تر کردن دوربین فیس آی‌دی، بلندگوی مکالماتی و دوربین سلفی است. قرار است با تمامی این تغییرات در اندازه، قابلیت‌های Face ID به طور کامل حفظ شوند.

این شرکت تقریبا هر سه سال یک بار یک تغییر عظیم در گوشی‌های خود ایجاد کرده است. اکنون نیز در سال آینده یعنی 2020 باید شاهد طراحی جدیدی بود که به راحتی تفاوت‌های آن قابل دیدن باشند.

البته، در حال حاضر همه این حدس و گمان ها چیزی غیر از شایعات نیست - و آیفون جدید چه خواهد بود هنوز مشخص نیست. انتظار می رود که نسل جدید گوشی های هوشمند اپل طبق معمول در ماه سپتامبر عرضه شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала