ثبت نام پسر نه ساله در دانشگاه

© Flickr / fdecomiteثبت نام پسر نه ساله بلجیمی در دانشگاه
ثبت نام پسر نه ساله بلجیمی در دانشگاه  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک کودک نابغه از بلجیم به زودی در رشته مهندسی برق لیسانس خواهد گرفت.

به گزارش اسپوتنیک به  نقل از سی ان ان، پدر بزرگ و مادر بزرگ لوران سایمنز به والدین لوران از هوش بالای نواسه شان خبر دادند، اما والدین لوران سایمنز در ابتدا سخنان پدر بزرگ و مادر بزرگ پسر خود را باور نکردند.

با این حال، هنگامی که پسر شان به مکتب رفت، آنها متوجه شدند که بستگانشان اغراق نکرده اند. آموزگاران برای ارزیابی هوش بالا و دانش او، او را در مقاطع مختلف صنف ها آزمودند که او همه ای وظایف داده شده را به طور درست انجام داد.

ریاکتور هستوی - اسپوتنیک افغانستان
نوجوان نابغه جدید جهان ریاکتور هستوی را در داخل اتاق ساخت

این کودک نابغه در حال حاضر مشغول تحصیل در رشته مهندسی برق در دانشگاه صنعتی آیندهوون است. استادان دانشگاه هوش بالای سایمنز را ستایش می کنند و او را پسر «اعجوبه» می نامند. وی در ماه دسمبر مدرک لیسانس خود را دریافت می کند.

رهبری دانشگاه از استعداد پسر پشتیبانی می کند و به او اجازه می دهد تا برنامه ای ویژه ترسیم کند تا بتواند سریع تر تحصیلات خود را به پایان برساند.

او همچنان قصد دارد دکترای خود را در رشته مهندسی برق بگیرد و در کنار آن یک کمی پزشکی هم بخواند. در همین حال، همه دانشگاه های معتبر جهان خواهان تحصیل او در دانشگاه های شان هستند، اما این سایمنز تصمیم گیرنده است که دکترای خود را از کدام دانشگاه بگیرد. او پیش از آغاز تحصیل در دکترا برای رخصتی به جاپان می رود.

با وجود توانایی های یادگیری فوق العاده سایمنز والدینش تلاش می کنند، که پسرشان برای استراحت و لذت بردن از زندگی فرصت داشته باشد. او عاشق بازی با سگ خود است و مانند بسیاری از کودکان دیگر وقت خود را صرف بازی با تیلیفون می کند.

کودک نابغه بلجیمی شامل دانشگاه شد - اسپوتنیک افغانستان
کودک نابغه بلجیمی شامل دانشگاه شد

پیش از این گزارش شده بود، که در ایالات متحده امریکا یک نوجوان 14 ساله مدرک کارشناسی ارشد دریافت کرده است. کلتون کوستیس در سن نه سالگی وارد دانشگاه بلویوی نبراسکا شد، در سن 12 سالگی لیسانس رشته فناوری ویب را بدست آورد و سپس از پایان نامه کارشناسی ارشد خود در مدیریت اطلاعات دفاع کرد.

"یادآوری می کنیم، که لوران سایمنز" پسر 9 ساله بلجیمی مشهور به «پسر اعجوبه» جوان‌ترین فردی خواهد بود که از دانشگاه با مدرک کارشناسی فارغ التحصیل می‌شود.

او در کمال تعجب مقطع لیسه را در سن شش سالگی آغاز کرد و در همان سن یک پروژه تحقیقاتی را در مرکز تحقیقات پزشکی(AMC) در آمستردام رهبری کرد، چرا که معتقد بود درسهای لیسه از شدت سادگی حوصله او را سر می‌برد. لوران تنها هفت سال داشت که شهادتنامه لیسه خود را گرفت.

وی با فارغ التحصیلی به عنوان مهندس برق به عنوان جوان‌ترین فارغ التحصیل دانشگاهی جهان رکورد جهان را خواهد شکست.

هم اکنون این عنوان در اختیار "مایکل کرنی"(Michael Kearney) است که در 10 سالگی از دانشگاه آلاباما فارغ التحصیل شد. این عنوان از سال 1994 به او تعلق دارد، اما به زودی تغییر خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала