صحبت‌های پوتین در مورد سلاح‌های منحصر به فرد روسیه

© Sputnik / Alexei Nikolskyصحبت‌های پوتین در مورد سلاح‌های منحصر به فرد روسیه
صحبت‌های پوتین در مورد سلاح‌های منحصر به فرد روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رهبر روسیه اظهار داشته است که راکتی که در شهر سیوارادنیسک در ماه آگست سال جاری برخورد کرده بود این راکت در جهان مشابع ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در قصر کرملین برای بازماندگان حادثه‌ای ماه آگست که در آزمایش یک راکت در شهر سیوارانیسک روسیه از بین رفته بودند برای رفته‌گان مدال شجاعت و با خانواده‌های ایشان وعده همکاری نمود.
پوتین خطاب به خانواده قربانیان گفت:« آنها یک مسیر پیچیده، مسئولانه و حساس را هدایت کرده اند، همه ما به آنها افتخار می کنیم و همیشه آنها را به یاد خواهیم داشت».
ولادیمیر پوتین علاوه کرده است« آنها کار ویژه را انجام دادند این کاری نبوده که منجر به مرگ آنها شود. این یک کار شجاعانه‌ای است که از سوی یک مرد واقعی کشور انجام داده می‌شود».
رئیس جمهور روسیه افزوده است که داشتن چنین فناوری های منحصر به فردی امروز مهم‌ترین تضمین صلح در کره زمین است. و به رغم همه چیز، ما مطمئناً این سلاح را بهبود می بخشیم. و نیز گفته است که چنین سلاحی در جهان وجود ندارد.
یادآوری می‌کنیم که این حادثه به اثر آزمایش مایع با منابع قدرت ایزوتوپی رخ داد که منجر به کشته شدن 5 کارمند شرکت Rosatom و 2 نماینده وزارت دفاع گردیده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала