ساخت یک پل جدید در آلمان که چهار کشور را با هم متصل می‌سازد + ویدیو

© Photo / Sebastien Roux/twitterساخت یک پل جدید در آلمان که چهار کشور را با هم اتصال می دهد + ویدیو
ساخت یک پل جدید در آلمان که چهار کشور را با هم اتصال می دهد + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک پل برای وسایل ترانسپورتی بر بالای رودخانه موزل در ایالت فدرال راینلاند-پلاتینات در جنوب غربی آلمان ساخته شده که این کشور را با کشورهای بنلوکس متصل کرده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دویچه وله آلمان، یک پل برای ترانسپورت بر بالای رودخانه موزل در ایالت فدرال راینلاند-پلاتینات در جنوب غربی آلمان ساخته شده که این کشور را با کشورهای بنلوکس (شامل کشورهای بلژیک، هلند و لوکزامبورگ)، متصل کرده است.

این دومین پل بزرگ موتر رو در آلمان است ، طول آن 1.7 کیلومتر بوده و 160 متر از سطح رودخانه ارتفاع دارد.این پل جدید دومین از لحاظ ارتفاع بعد از پل Kochertal با ارتفاع 185 متر در ایالت جنوبی بادن-وورتمبرگ می باشد.

ساخت این پل بخشی از یک پروژه بزرگ در ساخت جاده ای بود که 25 کیلومتر است و هم‌زمان یکی از بزرگراه های فدرال نیز میباشد. هزینه کل پروژه 483 میلیون یورو تخمین زده شده است، در حالی که تنها 175 میلیون یورو فقط برای این پل اختصاص یافته است.

کارشناسان می گویند که احتمالا هر روز حدود 25 هزار موتر از روی پل جدید عبور می کنند و برعلاوه مناطق راین را در نزدیکی فرانکفورت با بلژیک، هلند و لوکزامبورگ متصل می کند.     

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала