روش مقابله با چربی شکم پس از 40 سالگی

© Sputnik / Vladimir Vyatkinمهمتریل دلیل چاقی
مهمتریل دلیل چاقی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گروهی از متخصصان امریکایی در پی یک مطالعه، روش مقابله با چربی های اضافی شکم پس از 40 سالگی را مشخص نمودند.

به گزارش اسپوتنیک، متخصصان تغذیه از دانشگاه کالیفرنیا در سن دیگو در مورد قوانینی که با رعایت آنها می توان حتا پس از 40 سالگی اندام مناسب را حفظ نمود، ارائه نمودند.

 به عقیده کارشناسان، تا رسیدن به مرز 39 سالگی، فرد سالم گاهی می تواند فست فود و سایر غذاهای پر کالری را با اعتدال بخورد. با این حال، بعد از 40 سالگی، متابولیسم به تدریج کند می شود: اگر ورزش فرد ورزش نمی‌کند، اشتیاق به غذاهای مضر خیلی زود می تواند منجر به رسوب چربی نامطلوبی در شکم و در نتیجه مشکلات سلامتی شود.

کشف جالب و عجیب درباره فواید چاقی - اسپوتنیک افغانستان
کشف جالب و عجیب درباره فواید چاقی

متخصصان تغذیه معتقد هستند، که در صورت پیروی از چند توصیه ساده، می توان در 40 و 50 و بعد از 60 سالگی اندام بسیار مناسب داشتد.

 کارشناسان توصیه می کنند که دو بار در هفته با مصرف گوشت قرمز به ساختن ماهیچه کمک می کند و در خانم ها از کمبود آهن در بدن جلوگیری می کند.

رژیم های غذایی گیاهی باید شامل غلات، میوه ها و سبزیجات برگ سبز مانند اسفناج، کلم و یا کاهو باشد. در عین حال، مطلوب است که کربوهیدرات های مضر را حذف کنید.

بعد از 50 سالگی، بدن نیاز به خوردن غذاهای بیشتری دارد که سطح پایداری قند خون را حفظ کرده و از رسوب در رگ های خونی جلوگیری می کند. به گفته کارشناسان، غذاها باید حداقل کلسترول، کربوهیدرات، اما فیبر زیادی داشته باشند.

علاوه بر این، توصیه می شود از خوردن میوجات خشک، روغن زیتون، ماهی (اسیدهای چرب امگا 3 که برای قلب مفید هستند) و لبنیات کم چرب استفاده شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала