مشاور امنیت ترامپ: تیراندازی در فلوریدا یک حمله تروریستی بود

© AP Photo / Rudy Gutierrezمشاور امنیت ترامپ: تیراندازی در فلوریدا یک حمله تروریستی بود
مشاور امنیت ترامپ: تیراندازی در فلوریدا یک حمله تروریستی بود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک فرد ناشناس در پایگاه هوایی نیروی دریایی ایالات متحده در فلوریدا دست به تیراندازی زده بود، گفته شده بود احتمال دارد که از عربستان سعودی باشد.

به گزارش اسپوتنیک، رابرت اوبراین مشاور امنیت کاخ سفید امریکا، در گفتگو با فاکس نیوز اظهار کرده است که تیر اندازی در در پایگاه نیروهای دریایی ایالات متحده امریکا که از سوی شهروند عربستان شده بود یک حمله تروریستی بوده است.
رابرت گفت:«ما تا حال نمیدانیم که او آیا به تنهایی این عمل را انجام داده است یا که دیگر اشخاص با وی دست داشتند، پولیس اف بی آی در حال بازجویی از سایر دانشجویان عربستانی هستند. به نظر من این یک حمله تروریستی بوده است.»

تیراندازی در پایگاه هوانوردی نیروهای هوایی امریکا در فلوریدا - اسپوتنیک افغانستان
تیراندازی در پایگاه هوانوردی نیروهای هوایی امریکا در فلوریدا

در عین حال رابرت گفته است که تا حال نمیدانند که این شخص با کدام گروه تروریستی دست داشته است یا خیر. عصر روز گذشته (جمعه) یک جوان سعودی تحت آموزش نظامی به نام محمد سعید الشمرانی در فلوریدا در یک پایگاه هوایی متعلق به نیروی دریایی آامریکا اقدام به تیراندازی و قتل 3 امریکایی کرد. نیرو‌های امنیتی با شلیک گلوله این دانشجوی نظامی سعودی را از پای درآوردند. از سویی هم عادل الجبیر، وزیر مشاور عربستان در امور خارجه این حادثه را فاجعه‌ خواند و به خانواده‌های قربانیان تسلیت گفت. رهبران و مقامات عالی این کشور نیز صبح امروز (شنبه) این حادثه را محکوم کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала