آشکار شدن جزئیات جدید قرارداد S-400 بین روسیه و ترکیه

© Sputnik / Eugene Odinokov /  مراجعه به بانک تصاویر Зенитные ракетные комплексы С-400 "Триумф" перед началом репетиции военного парада на Красной площади, посвященного 74-й годовщине Победы в Великой Отечественной войне
Зенитные ракетные комплексы С-400 Триумф  перед началом репетиции военного парада на Красной площади, посвященного 74-й годовщине Победы в Великой Отечественной войне - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تحویل بخش دوم دستگاه های دفاع هوایی روسی S-400 روسیه به ترکیه تا نیمه اول سال 2020 صورت خواهد گرفت.

به گزارش اسپوتنیک یک منبع از صنعت دفاعی کشور به این خبرگزاری گفت: "تحویل بخش دوم دستگاه های دفاع هوایی روسی S-400 روسیه به ترکیه که مستلزم تولید مشترک و انتقال فناوری ها است، طبق قرارداد که قبلا منعقد شده است، باید قبل از اپریل 2020 انجام شود".

این منبع می گوید: "توافق با روسیه در مورد فروش دو Divizion دستگاه S-400 که شامل دو مرحله است، بخش نخست این قرار داد  قبلاً تحویل داده شده است".

در حال حاضر دروس آموزشی در حال انجام است و دراپریل سال آینده سیستم ها به طور کامل نصب می شوند. در خصوص این  Divizion ، توافق نامه تولید مشترک و انتقال فن آوری را پیش بینی نشده لذا این مجتمع ها به طور کامل در روسیه ساخته شده است.

امریکا از فروش جنگنده اف-35 به ترکیه منصرف شد - اسپوتنیک افغانستان
امریکا از فروش جنگنده اف-35 به ترکیه منصرف شد

به گفته وی، مذاکرات مربوط به تولید مشترک مربوط به بخش دوم قرداد تحویل S-400 به ترکیه است.

 مقامات ترکیه پیش از این گفته بودند که اگر ایالات متحده موضع خود را تغییر ندهد، خریداری طیارات چند منظوره Su-35 ساخت روسیه را در نظر می گیرند. اما ایالات متحده معتقد است که روسیه می تواند از سیستم های S-400 برای به دست آوردن اطلاعاتی درباره طیارات نسل پنجم F-35 استفاده کند. در نتیجه ، ایالات متحده پس از اینکه ترکیه سیستم دافع هوا S-400 روسی را خرید، انقره را از برنامه F-35 حذف کرد.

رهبری ترکیه قصد برکنار گذاشتن سیستم دافع هوا S-400 را ندارد و می خواهد استقرار دستگاه دافع  هوا را تا اپریل سال 2020 تکمیل کند.  

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала