پنتاگون با کمبود پرسنل مواجه شد

CC0 / / پنتاگون با کمبود پرسنل مواجه شد
پنتاگون با کمبود پرسنل مواجه شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کناره‌گیری شش مقام ارشد پنتاگون، قانون گذاران و کارشناسان آمریکایی را نگران ساخته است.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه The Hill نوشت: در رابطه با انتخابات آینده ریاست جمهوری آمریکا در سال 2020 ، زمان کمتری برای جستجو و تعیین نامزدهای جدید باقیمانده است.

مجلس سنا کنگره ایالات متحده روز پنجشنبه 19 دسامبر، سه نامزد را برای کسب مقام های پنتاگون تصویب کرد. این سه تن  لیزا هرشمن به عنوان مدیر ارشد، دانو دیزی، برای پست رئیس ارشد اطلاعات و رابرت ساندر برای سمت مشاور عمومی نیروی دریایی تعیین شده اند.

اما با وجود این همه، مشکل کمبود کارمندان تا هنوز پابرجا است و اکنون سنا باید نامزد های جدید را بپذیرد و در اسرع وقت آنها را برای پست های شان منصوب کند.

وزیر نیروی دریایی امریکا به دلیل اختلاف با ترامپ تهدید به استعفا کرد  - اسپوتنیک افغانستان
وزیر نیروی دریایی امریکا به دلیل اختلاف با ترامپ تهدید به استعفا کرد

روزنامه در ادامه می نویسد، وزارت دفاع آمریكا "غالباً منابع لازم را بری برای تصمیم گیری جدی در اختیار را ندارد."

به گفته جک رید، عضو کمیته نیروهای مسلح سنا ، اخراج های گسترده که با اخراج  ریچارد اسپنسر وزیر نیروی دریایی ایالات متحده در پایان ماه نوامبر آغاز شد، منجر به "اختلال در عملکرد" پنتاگون شده است.

 با این حال ، مارك اسپر، وزیر دفاع ایالات متحده اطمینان دارد كه این اتفاقات كاملاً عادی است ، و به زودی وی قصد دارد تغییرات دیگری را نیز دراین وزارت انجام دهد، زیرا به گفته او این وزارتخانه به "رهبری پایدار" برای "پر کردن شکافهای پرسنلی" نیاز دارد.

 استعفای سریالی در پنتاگون باعث شده که مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا، برخی از پست‌های کلیدی را بدون مسئول رها کند.

البته اسپر رفت‌و‌آمد در پست‌ها را طبیعی خوانده و به خبرنگاران گفته که حتی بیشتر از این هم این گونه اخبار را خواهند شنید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала