پوتین سال نو میلادی را به شهروندان روسیه شادباد گفت

© Sputnik / Mikhail Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین سال نو میلادی را به شهروندان روسیه شادباد گفت
پوتین سال نو میلادی را به شهروندان روسیه شادباد گفت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه سال نو 2020 میلادی را به شهروندان روسیه شادباد گفته و برای آنها آرزوی موفقیت کرد.
پوتین - اسپوتنیک افغانستان
ولادیمیر پوتین به مردم روسیه به مناسبت حلول سال نو تبریک گفت

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه سال نو 2020 میلادی را برای شهروندان روسیه شادباد گفته و برای آنها آرزوی موفقیت کرد. نخستین شادباد رئیس جمهور روسیه را ساکنان شهرهای انادیریا و پتروپاولوسکا-کمچاتسکا که آنها در ساعت 15:00 آغاز سال نو را جشن گرفتند، بدست آوردند.

پوتین آرزو کرد:- "امیدوارم خوشبختی درک متقابل برای همیشه در خانه شما برقرار شود، تا با غلبه بر همه دشواری ها نسل های دیگر را برای متحد شدن کمک کند. بگذار پدر و مادر شما سالم باشند و همیشه توجه شما را احساس کند و هر کودک بداند که او محبوب ترین است".

وی خاطرنشان کرد: علی رغم بسیاری از کارهایی که باید پیش از سال نو انجام شود، نکته اصلی همچنان گرمی پیوندهای انسانی و پیوند دوستانه است.

وی گفت:- "ما تلاش می کنیم تا کاری مهم و مفیدی را برای دیگران انجام دهیم و به کسانی که نیاز به حمایت ما دارند، کمک کنیم، آنها را با هدایا و توجه به آنها خوشحال کنیم. در چنین انگیزه های صمیمانه، در خلوص افکار، در سخاوت غیر خودخواهانه، جادوی واقعی جشن های سال نو تجلی می یابد. این بهترین ویژگی ها را در افراد نشان می دهد، جهان را دگرگون می کند، آن را با شادی و لبخند پر می کند".

به گفته رئیس جمهور روسیه، احساسات پاک سال نو، برداشت های شگفت انگیز از زمان کودکی در ما زندگی می کنند و هر سال به سال دیگر بر می گردند، هنگامی که «عزیزانمان، پدر و مادر خود را در آغوش می گیریم، شگفتی هایی را برای کودکان و نوه های مان آماده می کنیم، یک درخت کریسمس را با آنها، با آدمک های کاغذی، توپک ها و تزئینات شیشه ای تزئین می کنیم».

پوتین گفت:- "اینها بعضی اوقات قدیمی هستند، اما اسباب بازی های محبوب خانواده، گرمی خود را به نسل های جوان تر می بخشند".

وی افزود: هر خانواده سنت های سال نو خود را دارند اما همه با یک فضای خوب و محبت متحد می شوند.

در پایان سخنانش رئیس جمهور روسیه  گفت:- "سال نو در دروازه های ما است. برای یکدیگر و میهن خود آرزوی صلح، سعادت و خوشبختی را می کنیم. جشن خجسته باد! سال نو 2020 شادباد!".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала