رتبه بندی امن ترین خطوط هواپیمایی

© AP Photo / Bullit Marquezرتبه بندی امن ترین خطوط هواپیمایی
رتبه بندی امن ترین خطوط هواپیمایی  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به تازگی لیست امن ترین خطوط هواپیمایی ها برای سفرهای هوایی منتشر شده است.  
مهماندار قطر ایرویس - اسپوتنیک افغانستان
بهترین خطوط هوایی جهان

به گزارش اسپوتنیک،وبسایت ایرلاین ریتینگز (AirlineRatings.com) که به تحلیل و بررسی خطوط هواپیمایی های مختلف می پردازد، لیست امن ترین خطوط هواپیمایی های ۲۰۱۹ را به تازگی منتشر کرده است. این رده بندی براساس عملکرد شرکت های هواپیمایی در سالی که گذشت انجام شده و به این ترتیب، امن ترین خطوط هواپیمایی ها برای سال ۲۰۱۹ انتخاب شده اند.

بر اساس این گزارش، در صدر لیست امن ترین ایرلاین های سال ۲۰۱۹ بار دیگر شرکت هواپیمایی استرالیایی کانتاس، پس از آن شرکت هواپیمایی ایر نیوزیلند در رتبه دوم و رتبه سوم به شرکت تایوانی اوا ایر رسیده است.

سال گذشته هم در ادامه چند سال گذشته جزء امن ترین سال ها در صنعت هواپیمایی بود و آمار سوانح و حوادث هواپیمایی به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرده است. جفری توماس، مدیر شرکت هواپیمایی کانتاس درباره قرار گرفتن این ایرلاین در صدر امن ترین خطوط هواپیمای های ۲۰۱۹ این طور می گوید:- "امسال ما به طور ویژه به مبحث امنیت و تجهیز اختصاص دادیم و در این زمینه پیشرفت های زیادی داشته ایم. شرکت هواپیمایی کانتاس به دلیل پیشگام بودن در زمینه نوآوری ها و فناوری های امنیتی به عنوان امن ترین ایرلاین جهان انتخاب شده و این موضوع حاکی از اعتماد و اطمینان مسافران به این ایرلاین است".

وبسایت ایرلاین ریتینگز هر سال با تحلیل داده های شرکت های هواپیمایی امن ترین و همین طور پرخطرترین شرکت های هواپیمایی را مشخص می کند. امسال نیز این وبسایت اطلاعات و داده های بیش از ۴۰۵ خطوط هواپیمایی در سرتاسر جهان را گردآوری کرد و به دقت مورد بررسی قرار داد تا بتواند لیست امن ترین ایرلاین های ۲۰۱۹ را تهیه کند. در این بررسی ۱۲ معیار جداگانه مبنای رده بندی و تحلیل شرکت های هواپیمایی قرار گرفتند. اهمیت به بازرسی و تعمیر و نگهداری و همین طور آمار تصادفات و سوانح هوایی، عمر ناوگان هواپیمایی و سودآوری و … از جمله معیارهای آنالیز محسوب می شوند.

در رده بندی منتشر شده توسط وبسایت ایرلاین ریتینگز همیشه نام شرکت هواپیمایی کانتاس دیده می شود. کانتاس از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ همچنان به عنوان امن ترین ایرلاین دنیا انتخاب شده است. در سال ۲۰۱۸ کانتاس کمی دچار تزلزل شد، اما مجددا در سال ۲۰۱۹ این ایرلاین به جایگاه پیشین اش بازگشته و در صدر امن ترین ایرلاین های ۲۰۱۹ انتخاب شده است. در این خبر که به تازگی منتشر شده کانتاس به عنوان امن ترین ایرلاین معرفی شده و ۱۹ ایرلاین دیگر بدون ترتیب و بر اساس حروف الفبا نوشته شده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала