امریکا از شهروندانش خواست عراق را فوراً ترک کنند

CC0 / Pixabay / امریکا از شهروندانش خواست عراق را فوراً ترک کنند
امریکا از شهروندانش خواست عراق را فوراً ترک کنند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت خارجه ایالات متحده امریکا پس از ترور فرمانده قدس ایران در بغداد، از شهروندانش در عراق خواست فوراً این کشور را ترک کنند.
لشکر فاطمیون: در خط مقدم انتقام از امریکا به خاطر کشتن سلیمانی هستیم  - اسپوتنیک افغانستان
لشکر فاطمیون: در خط مقدم انتقام از امریکا به خاطر کشتن سلیمانی هستیم

به گزارش اسپوتنیک، مقام دفتر کنسول وزارت امور خارجه امریکا دربغداد در بیانیه ای که در حساب رسمی تویتر خود منتشر کرده، نوشت:-"در پیوند با تشدید تنش ها در عراق و منطقه، ما از شهروندان امریکایی می خواهیم که فوراً عراق را ترک کنند".

در بیانیه سفارت ایالات متحده در عراق همچنین آمده است:- "شهروندان امریکایی در صورت امکان می توانند کشور را با هواپیما ترک کنند یا از طریق زمینی به کشورهای دیگر بروند".

این بیانیه ساعاتی پس از تأیید پنتاگون اعلام شد، كه امریكا عملیاتی را برای کشتن قاسم سلیمانی رئیس نیروهای ویژه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران انجام داد.

دولت ایالات متحده امروز (جمعه) پس از ترور سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران توسط نظامیان این کشور در بغداد، از شهروندان خود خواست عراق را ترک کنند.

یادآوری می کنیم، که بامداد امروز جمعه سیزدهم ماه قوس ساعاتی پس از انتشار اخباری از انفجار و اصابت راکت به دو موتر در نزدیکی میدان هوایی بغداد، الحشد الشعبی عراق از کشته شدن سردار سپهبد قاسم سلیمانی و «ابومهدی المهندس» معاون سازمان الحشد الشعبی عراق در حمله هوایی امریکا خبر داد؛ خبری که ساعتی پس از آن سپاه پاسداران ایران آن را تأیید کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала