سوئیس: پیام‌هایی امریکا و ایران را مبادله کردیم

© Sputnik / Valeriy Melnikov /  مراجعه به بانک تصاویر سوئیس: پیام‌هایی امریکا و ایران را مبادله کردیم
سوئیس: پیام‌هایی امریکا و ایران را مبادله کردیم  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت امور خارجه سوئیس از مبادله پیام های ایران و امریکا خبر داد.
ترامپ: ایران هرگز در جنگ پیروز نشده است - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ: ایران هرگز در جنگ پیروز نشده است

به گزارش اسپوتنیک، وزارت خارجه سوئیس اعلام کرد، که ایالات متحده امریکا از طریق این کشور پیامی را به ایران منتقل کرده و تهران نیز موضع خود درباره ترور سردار قاسم سلیمانی را نیز به نماینده سوئیس در ایران اعلام کرده است.

وزارت خارجه سوئیس همچنان گفته است، که نماینده این کشور در تهران پیام‌هایی را از امریکا به ایران انتقال داده است.

انتقال این پیام‌ها پس از ترور سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بوده است.

همچنین وزارت خارجه سوئیس اعلام کرد، که نماینده این کشور در تهران از موضع ایران درباره ترور سردار سلیمانی نیز مطلع شده است.

از سوی دیگر «سید عباس موسوی» سخنگوی وزارت خارجه ایران ساعتی پیش در صفحه تویترش نوشت:- "در پی ترور سردار سلیمانی توسط نیروهای امریکایی کاردار سوئیس به عنوان حافظ منافع امریکا احضار و مراتب اعتراض شدید اللحن ایران به وی ابلاغ شد. به وی گفته شد این اقدام امریکا مصداق بارز تروریسم دولتی است و امریکا مسئول کلیه عواقب آن خواهد بود".

یادآوری می کنیم، که دولت ایالات متحده امروز (جمعه) پس از ترور سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران توسط نظامیان این کشور در بغداد، از شهروندان خود خواست عراق را ترک کنند.

بامداد امروز جمعه سیزدهم ماه قوس ساعاتی پس از انتشار اخباری از انفجار و اصابت راکت به دو موتر در نزدیکی میدان هوایی بغداد، الحشد الشعبی عراق از کشته شدن سردار سپهبد قاسم سلیمانی و «ابومهدی المهندس» معاون سازمان الحشد الشعبی عراق در حمله هوایی امریکا خبر داد؛ خبری که ساعتی پس از آن سپاه پاسداران ایران آن را تأیید کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала