مهلت ده روزه برای کاربران ویندوز 7

CC BY-SA 2.0 / mendhak / Danbo (heart) Windows 7مهلت ده روزه برای کاربران ویندوز 7
مهلت ده روزه برای کاربران ویندوز 7  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مایکروسافت از توقف پیشتبانی از سیستم‌های عامل ویندوز هفت از نیمه ماه جنوری سال روان خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، مایکروسافت اعلام کرد که پشتیبانی خود را از سیستم‌های عامل ویندوز 7 پس از تاریخ 14 ماه روان قطع می‌کند.

رمزگشایی مایکروسافت از طرح جدید ویندوز  - اسپوتنیک افغانستان
رمزگشایی مایکروسافت از طرح جدید ویندوز

این شرکت می‌گوید که کاربران این سیستم‌ ده روز فرصت دارند سیستم‌ عامل خود را تغییر دهند، زیرا به‌روز رسانی ویندو 7 متوقف می‌شود و دیگر با سطح امنیتی مورد نیاز مطابقت نخواهد داشت.

سرویس مطبوعاتی مایکروسافت در روسیه می‌گوید که ویندوز 7 یک دهه پیش با یک سطح کاملاً متفاوت از تهدیدات سایبری ساخته شد «با آمدن فن‌آوری های جدید نیاز به تجدید نظر در سیستم‌ عامل دارد، بنابراین، در زمان ایجاد نسخه دهم ویندوز، محافظت در برابر تهدیدات سایبری مهم است.

مایکروسافت گفت: ما در حال تکمیل و به‌روز رسانی ویندوز 10 استیم که با تکنالوژی‌های جدید مطابقت و یا جلوتر از آنها باشد.

این شرکت خاطر نشان کرد که در صورت عدم پشتیبانی از ویندوز 7، امنیت این سیستم مورد سوال قرار خواهد گرفت و یا کاربران آن در معرض خطر تبدیل به «طعمه آسان» برای مجرمان سایبری قرار خواهند گرفت. این شرکت به کاربران خود توصیه می‌کند که در صورت عدم برآورده کردن نیازهای مدرن، ابزارهای خود را به‌روز کنند، زیرا نصب یک سیستم عامل جدید روی آنها احتمالاً باعث کاهش کارآیی آنها خواهد شد.

مایکروسافت در سال 1975 توسط بیل گیتس و «پل آلن» تاسیس شد. این شرکت در ردموند ایالت واشنگتن مستقر است و در زمینه توسعه نرم افزار از جمله سیستم عامل ویندوز تخصص دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала