سخنگوی فرمانده ارتش عراق: آخرین اقدامات امریکا احمقانه است

© Photo / U.S. Army/Sgt. Kissta Feldnerسخنگوی فرمانده ارتش عراق: آخرین اقدامات امریکا احمقانه است
سخنگوی فرمانده ارتش عراق: آخرین اقدامات امریکا احمقانه است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سخنگوی فرمانده ارتش عراق گفته است بغداد برای خروج نیروهای خارجی آمده می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از العربیه، عبدالکریم حلف، سخنگوی فرمانده نیروهای مسلح عراق در گفتگو با رسانه‌ها توضیح داد كه بغداد حركت زمینی و هوایی نیروهای ائتلاف بین المللی را محدود كرده است. نماینده فرمانده کل قوا تأکید کرد که مذاکرات با ایالات متحده و ناتو در حال انجام است.
حلف، گفت:" فعالیت های ائتلاف بین المللی در عراق، محدود خواهد شد و نیروهای مسلح عراق را ترک خواهند کرد. آخرین اقدامات امریکا احمقانه است که نمی توان سکوت کرد."
به گفته سخنگوی قوای مسلح عراق، تاکنون امریکایی ها بدون اطلاع به قوماندانی عمومی قوای مسلح عراق، خودسرانه عملیات را به تنهایی انجام می دادند. منبعد تکرار نخواهد شد.
گفته‌های وی درحالی ابراز می‌شود که جنرال قاسم سلیمانی، فرمانده نیروهای قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بامداد جمعه (سوم جنوری) در حمله هوایی نیروهای امریکایی در نزدیکی میدان هوایی بین‌المللی بغداد، پایتخت عراق کشته شد. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزارت دفاع امریکا این خبر را تایید کرده‌اند. پنتاگون با نشر اعلامیه‌ای گفته است که حمله بر موتر قاسم سلیمانی به دستور دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده امریکا صورت گرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала