تویت فارسی یک بازیگر معروف هالیوود در واکنش به تویت‌ فارسی دونالد ترامپ

© AFP 2023 / Daniel Leal-Olivasتویت فارسی یک بازیگر معروف هالیوود در واکنش به تویت‌ فارسی دونالد ترامپ
تویت فارسی یک بازیگر معروف هالیوود در واکنش به تویت‌ فارسی دونالد ترامپ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک بازیگر معروف هالیوود در واکنش به تویت فارسی رئیس جمهور امریکا او هم به فارسی نوشت.
پاسخ ایران به پیام فارسی ترامپ: دست های آلوده حق ندارند زبان کهن فارسی را بیالایند - اسپوتنیک افغانستان
پاسخ ایران به پیام فارسی ترامپ: دست های آلوده حق ندارند زبان کهن فارسی را بیالایند

به گزارش اسپوتنیک، مارک همیل بازیگر معروف هالیوود در واکنش به تویت‌ فارسی دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا در تویترش به فارسی نوشت:- "لطفاً از این واقعیت غافل شوید که من یک ممنوعیت مسافرت برای شما ایجاد کردم و تهدید کرده ام که سایت های فرهنگی شما را بمباران می کنم".

پیش از دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا در ادامه تویت هایش به فارسی نوشته بود، که «دولت ایران باید به گروه‌های حقوق بشر اجازه بدهد حقیقت کنونی اعتراضات در جریان مردم ایران را نظارت کرده و گزارش بدهند. نباید شاهد کشتار دوباره ی معترضان مسالمت آمیز و یا قطع اینترنت باشیم. جهان نظاره گر این اتفاقات است».

یادآوری می کنیم، که ترامپ به تاریخ (12 جنوری) نیزاقدام به انتشار یک سلسله تویت ها به زبان فارسی کرد. او با پشتیبانی از ناآرامی های ایران، مردم را به شورش در برابر حکومت ایران تشویق کرد. ترامپ خود را پشتیبان مردم ایران معرفی کرد، این در حالی است، که تحریم های ظالمانه امریکا مستقیما بر روی مردم ایران اثر می گذارد. 

ترامپ در صفحه تویتر خود با گرفتن ژست پشتیبانانه از مردم ایران و به زبان فارسی نوشت:- "من از ابتدای ریاست‌جمهوری خود، در کنار شما ایستاده‌ام و دولت من به حمایت از شما ادامه می‌دهد. ما اعتراضات شما را به دقت زیر نظر داریم و از شجاعت شما الهام می‌گیریم".

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، در تویتی در پاسخ به تویت فارسی دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا نوشت:- "دست ها و زبان هایی که به تهدید، تحریم و ترور مردم ایران آلوده است، حق ندارند کهن زبان فارسی را بیالایند".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала