اسرائیل از اظهار نظر در مورد حمله به پایگاهی در سوریه خودداری كرد

© AP Photo / Ariel Schalit اسرائیل از اظهار نظر در مورد حمله به پایگاهی در سوریه خودداری كرد
 اسرائیل از اظهار نظر در مورد حمله به پایگاهی در سوریه خودداری كرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ارتش اسرائیل در پاسخ به گزارش خبرگزاری سانا در مورد حمله هواپیماهای اسرائیلی به پایگاه هوایی تیفور، گفت که به چنین اظهارات پاسخ ارایه نمی کند.

به گزارش اسپوتنیک، ارتش اسرائیل در پاسخ به گزارش خبرگزاری سانا (آژانس دولتی سوریه)، در مورد حمله هواپیماهای اسرائیلی به پایگاه هوایی تیفور، گفت که به چنین اظهارات پاسخ ارایه نمی کند.

پیش از این، آژانس دولتی سوریه سنا گزارش داده بود که هواپیماهای اسرائیلی روز سه شنبه به پایگاه هوایی تیفور (T4) در ولایت شرقی حماص سوریه حمله کردند. اين پایگاه نیروی هوایی سوریه، توسط هواپیماهای بدون سرنشین و موشک مورد حمله قرار گرفتند.

شبکه تلویزیونی "المیادین" لبنان  از پرواز جنگنده‌های اسرائیلی در ارتفاع کم در آسمان  شهر صیدا واقع در جنوب لبنان خبر داد.

 حملات نیروی هوایی اسرائیل به سوریه - اسپوتنیک افغانستان
حملات نیروی هوایی اسرائیل به سوریه

پیش از این هم ارتش سوریه پهپادی را که بر فراز فرودگاه نظامی حما فرود آمده بود و نیز دو پهپاد دیگر را در دو شهر سلمیه و جبله واقع در غرب سوریه رهگیری کرد.

یاد آوری می کنیم که جنگنده‌های اسرائیلی ماه گذشته نیز با چندین موشک جنوب دمشق را هدف قرار دادند که نیروی دفاع هوایی ارتش سوریه موشک‌ها را رهگیری و چند فروند از آن را منهدم کرد. اسرائیل تاکنون بارها مناطق مختلف سوریه را هدف حملات هوایی و موشکی قرار داده که در بسیاری از مواقع این حملات به وسیله سامانه دفاع موشکی ارتش سوریه دفع شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала