چگونه امریکا می‌تواند در ظرف 15 دقیقه روسیه را نابود کند؟

© AP Photo / Senior Airman Ian Dudley/Vandenberg Air Force Baseچگونه امریکا می‌تواند در ظرف 15 دقیقه روسیه را نابود کند؟
چگونه امریکا می‌تواند در ظرف 15 دقیقه روسیه را نابود کند؟ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
معاون رئیس مرکز تجزیه و تحلیل استراتژی و فن‌آوری های روسیه می‌گوید که افزایش تکنالوژی و اقتصادی امریکا در فضا و نظامی سازی آن می‌تواند ارزش پتانسیل هسته‌ای روسیه و چین را کاهش دهد.

به گزارش اسپوتنیک، کنستانتین مکینکوف معاون رئیس مرکز تجزیه و تحلیل استراتژی و فن‌آوری های روسیه می‌گوید که افزایش تکنالوژی و اقتصادی امریکا در فضا و نظامی سازی آن یک روش قابل اعتماد برای کاهش ارزش پتانسیل هسته‌ای روسیه و چین است.

مسابقه سلاح مافوق سرعت صوت روسیه، چین و امریکا - اسپوتنیک افغانستان
مسابقه سلاح مافوق سرعت صوت روسیه، چین و امریکا

آقای مکینکوف تسلط‌های واشتنگتن در فضا را یکی از راه‌های غلبه بر «بست موقعیتی که در رابطه با ظهور (حملات هسته‌ای فرضی) ناشی از نابودی متقابل تضمین شده است» نامید.

وی اضافه کرد: من یقین دارم که اگر در جریان سی سال اقتصاد امریکا ورشکسته نشود، آنها قادر خواهند بود که ده‌ها سکو را با اسلحه هسته‌ای مافوق صوت به مدار خود ارسال کرده  و بر روی خاک دشمن پرتاب کرده و در ظرف 15 دقیقه قادر از بین بردن آن باشند.

به گفته وی، «روسیه به تنهایی نمی‌تواند با امریکا مقابله کند، اگرچه، احتمالاً کشور ما قادر خواهد بود برای مدت بسیار طولانی صدمات غیرقابل قبول یا بسیار ملاحظه‌ای امریکا وارد کند».

در ماه جنوری، 52 فروند جنگنده نسل پنجم اف-35 بالهای 388 و 419 و 419 از نیروی هوایی ایالات متحده امریکا از پایگاه هوایی هیل در یوتا، «پیاده روی فیل» را انجام دادند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала