احساس شاهزاده انگلیس پس از انصراف از قدرت سلطنتی

© AP Photo / Tim Irelandاحساس شاهزاده انگلیس پس از انصراف از قدرت سلطنتی
احساس شاهزاده انگلیس پس از انصراف از قدرت سلطنتی  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شاهزاده هری پس از انصراف از قدرت سلطنتی از "غم و اندوه" بزرگ سخن گفت.

به گزارش اسپوتنیک، شاهزاده خانواده سلطنتی انگلیس، هری درباره چشم پوشی از قدرت سلطنتی و احساس خود پس ازاین رویداد در موسسه خیریه Sentebale که متعلق به خود اوست سخن گفت.

بیانیه شاهزاده در حساب رسمی دوک و دوشس ساسکس در اینستاگرام پخش شد. به گفته شاهزاده هری، زمانی‌که او و مگان ماركل ازدواج كردند، آنها امیدوار بودند كه "همچنان به خدمت به ملكه ادامه دهند" اما بدون دریافت بودجه از دولت.

شاهزاده هری گفت: "متأسفانه، این امر امکان پذیر نبود... بنابراین، من احساس غم و اندوه بزرگی می کنم که کار به اینجا رسید". وی خاطرنشان كرد كه این تصمیم برای او آسان نبود و افزود: "در این شرایط واقعاً راه دیگری نبود."

دوک و دوشس ساسکس کمتر از دو هفته پیش در بیانیه‌ای اعلام کردند که از نقش خود به عنوان اعضای "ارشد" خاندان سلطنتی بریتانیا می‌کاهند تا برای استقلال مالی تلاش کنند.

شاهزاده بریتانیا و خانم‌اش؛ به امریکا می روند - اسپوتنیک افغانستان
شاهزاده بریتانیا و خانم‌اش؛ به امریکا می روند
شاهزاده هری و همسرش مگان مارکل همچنین در بیانیه‌ای گفتند که قصد دارند وقت خود را میان بریتانیا و آمریکای شمالی تقسیم کنند.

شاهزاده هری و مگان مارکل اکتبر گذشته علنا از فشار روحی شدید ناشی از توجه فوق العاده رسانه‌ها به زندگی‌شان پرده برداشتند.

این در حالیست که کاخ باکینگهام بریتانیا نیز اعلام کرده که شاهزاده هری و همسرش مگان دیگر از عناوین سلطنتی استفاده نمی‌کنند و پولی را هم که بخاطر وظایف سلطنتی‌شان از بودجه عمومی دریافت می‌کردند، دیگر دریافت نخواهند کرد.

این زوج دیگر رسما نماینده ملکه بریتانیا نخواهند بود. کاخ سلطنتی گفته که این تصمیم گیری‌ها از بهار سال جاری به مورد اجرا گذاشته می‌شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала