دیوارهای غول پیکر برای محافظت از نیویورك ساخته می‌شود

© Photo / Unsplash / Colton Dukeدیوارهای غول پیکر برای محافظت از نیویورك ساخته می‌شود
دیوارهای غول پیکر برای محافظت از نیویورك ساخته می‌شود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آیا یک دیوار عظیم می تواند نیویورک را از طوفان های ویرانگر مانند سندی استرالیا، که در سال 2012 به این شهر حمله کردند، محافظت کند؟ ارتش امریکا این پروژه قدردانی می کند.

به گزارش اسپوتنیک، ساخت دیوار دریایی غول پیکر شوخی نیست، بلکه یک پیشنهاد بسیار جدی است که به عنوان بخشی از یک پروژه تحقیقاتی طولانی مدت در نظر گرفته شده است، این دیوارها برای جلوگیری از تکرار نشدن فاجعه سال 2012، طراحی شده است.

به منظور محافظت از شهر در هنگام طوفان های ساحلی که به دلیل بالا رفتن سطح دریا به طور فزاینده ای رخ می دهند، مهندسان مهندسان ارتش امریکا 5 روش مختلف برای پیشگیری از سیل در نیورک را بررسی می کنند.

جرارد پیکه - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پیکه: چه والورده آن را دوست داشته باشد یا نه، ما به نیویورك می رفتیم

روند ارزیابی روشها به تازگی آغاز شده و تصمیم نهایی فقط در سال 2022 اعلام خواهد شد. با این حال، بیشترین علاقه به احتمال ایجاد دیوار غول پیکر در دریا وجود دارد که تخمین زده می شود نزدیک به 119 میلیارد دالر هزینه داشته باشد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا می گوید: " دیوار بزرگ 200 میلیاردی دریایی كه برای محافظت در برابر طوفان های نادر در اطراف نیویورك ساخته شده است، یك ایده گران، احمقانه و غیر دوستانه محیط زیست است كه احتمالاً عملی نخواهد بود".

این در حالی است که رئیس جمهور امریکا خودش دیوارهایی را در امتداد تفریحگاه گلف خود واقع در ایرلند احمار کرده است.

این بحث تا سال 202 ادامه خواهد داشت، تا زمانیکه مهندسان ارتش امریکا گزارش شان را به کنگره بفرستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала