ابراز تمایل پوتین از کمک به چین برای مبارزه با ویروس کرونا

© Sputnik / Mikhail Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر ابراز تمایل پوتین از کمک به چین برای مبارزه با ویروس کرونا
 ابراز تمایل پوتین از کمک به چین برای مبارزه با ویروس کرونا     - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه برای کمک های لازم در غلبه بر تهدید شیوع کروناویروس به مردم چین ابراز آمادگی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه ابراز آمادگی کرد تا در غلبه بر تهدید شیوع کروناویروس به مردم چین کمک های لازم را ارائه دهد.

در خبرنامه سرویس مطبوعاتی کاخ کرملین  گفته شده که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه طی پیامی به شی جین پینگ رئیس جمهور چین، آمادگی روسیه برای ارائه هر گونه کمک و مساعدتی در زمینه مبارزه با شیوع ویروس کرونا را اعلام نمود.

سرویس خبری کاخ کرملین می گوید: رئیس جمهور روسیه آمادگی خود را برای ارائه کمک های لازم به مردم چین ابراز کرد و گفت که مقامات ذیصلاح روسیه برای همکاری نزدیک با ساختارهای ذیربط چینی متمرکز شده اند تا هرچه سریعتر بر این تهدید مشترک غلبه کنند.

ویروس کرونا در روسیه  - اسپوتنیک افغانستان
برای اولین بار ویروس کرونا در روسیه ثبت شد

ولادیمیر پوتین همچنین ابراز اطمینان کرد که اقدامات قاطع رهبر چین، گسترش این بیماری همه گیر متوقف شده و خسارات ناشی از آن به حداقل خواهد رسید.

در 31 دسامبر، 2019، مقامات چینی به سازمان بهداشت جهانی خبر از شیوع همه گیری یک ویروس ناشناخته در شهر ووهان دادند. بعدتر کارشناسان مشخص کردند که عامل این بیماری کروناویروس است. با توجه به آخرین اطلاعات منتشر شده، دهها نفر بر اثر این ویروس تابحال جان باختند. این ویروس در حال حاضر از مرزهای چین به بقیه نقاط گسترش یافته است. مقامات چینی رسما تایید کرده اند که این ویروس از فردی به فرد دیگر منتقل می شود. دولت چین نگران شیوع ویروس کرونا است به همین دلیل شهرهایی که این ویروس در آن شیوع دارند را قرنطینه می کند و اعلام کرده است که قرنطینه‌های انجام شده برای جلوگیری از شیوع این ویروس خطرناک می باشد. برخی کشورها نیز مسافران ورودی از چین را تحت معاینات دقیق قرار می دهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала